SUP kopen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Casara, 6 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik ga een sup kopen. Onze dochter heeft t twee jaar geleden in Frankrijk uitgeprobeerd. Die was in no time weg ermee (met oudere NL meid).
    Zijn er hier mensen die al suppen? Ik zat zelf te denken aan de 11ft van de Decathlon. Maar zie dat er ook andere merken betaalbaar zijn.
    Tips zijn welkom. Net als eventueel plaatsen waar je gratis het water in kan tussen Maastricht en Roermond (evt Belgisch Limburg kan ook).

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb er nul verstand van, maar ik was van de week wandelen met mijn buuf en die heeft er zeker 30 min over gepraat. Haar nieuwe sup van de Lidl :D Volledig compleet en erg betaalbaar.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb zelf een Moai 11' en mijn dochter heeft een aquatone 10'4, die is wat goedkoper. Wij zijn er erg tevreden mee. Ik sup ook regelmatig op de sup van mijn dochter, ook wel eens met haar voorop (of ik voorop en zij peddelen) en dat gaat prima! Ligt heel stabiel op het water.

Voor plaatsen in Limburg verder geen tips. Maar wil wel zeggen dat het echt heel leuk is! Ik ben zo blij met onze sups, zodra het qua weer ook maar een beetje kan, gaan wij het water op :).

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Kijk goed naar hoeveel gewicht hij kan dragen en naar de stabiliteit/wendbaarheid. Een bredere plank is vaak stabieler maar wel minder wendbaar.
    De decathlon plank die je op het oog hebt is een prima plank om op te varen.
    Ik zag inderdaad op lidl een van mistral met alles erop en eraan is ook prima voor een beginner.

5. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Die mistral heb ik ook gezien. Ook bekend merk onder de surfers. Alleen ik vrees dat hij of uitverkocht is. Of niet hier geleverd.
    Moai 11 heb ik ook naar gekeken. Bedankt alvast voor het advies!

mamameer vindt dit leuk.
  6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.080
    12.033
    113
    Linda86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina