Na aanleiding van het topic show je auto, een show je droom auto! Ik heb namelijk wel mijn idee an wat ik zou willen, maar heb er alleen geen geld voor. Misschien jullie ook? Een race monster, een space auto, een oldtimer enz enz Ga die van mij even opzoeken hoor
Eerste is echt een droom auto!! Mustang Evo Tweede is een droom auto, die sneller mijn werkelijke auto kan worden. VW Golf 7(2013)
Ik plaats ook even een droom auto die hopelijk over een aantal jaar werkelijkheid zal worden . Peugeot 3008
Ik heb geen droomauto. Zolang dat ding me van A naar B vervoert, vind ik het allang best Ik heb zelf een Citroen C5 station, hartstikke mooi ding grote kofferbak (heb ik nou eenmaal nodig met 3 kinderen) rijdt heerlijk en op gas, want ik alleen rij al zo'n 30.000 km per jaar, dus vind het helemaal goed.
wij hebben hier een Dodge ramcharger tis een oldtimer maar hij is supergaaf maar een nieuwere dodge pickup is de volgende Ik zou wel een mooie ford mustang willen hebben, een mooie rooie met een wit leren dak, ff plaatje zoeken
Audi TT! Die gaat er hopelijk over een paar jaar ook komen... Eerst me rijbewijs nog halen dit jaar en een oefenauto de eerste paar jaar
Oldtimers vind ik ook prachtig maar helaas is me dat net ff te gek. Ik heb jaren een Jeep wagoneer uit 69 gehad maar dat kostte me gewoon te veel...
http://www.animaatjes.nl/wallpapers/auto/bugatti-veyron/wallpaper_bugatti-veyron_animaatjes-14.jpg bugatti veyron
Al jaren droom ik van een Aston Martin. Dat zijn de mooiste auto's die er rondrijden vind ik. Zie er hier nog wel eens eentje rijden en dan ben ik stiekem toch een beetje jaloers op de bestuurder.... De Vanquish is het mooiste model;
BMW X6, en deze gaat er zeker nog komen. Al moet ik straks als de kindjes op school zitten 40+ in de week gaan werken. Ik zal ooit deze auto hebben
En als ik in de VS zou wonen zou ik zo eentje willen hebben; een Dodge Grand Caravan Heb daar een maandje in rondgereden daar en wat is het heeeeerlijk om zoveel ruimte te hebben. Mijn dubbele wandelwagen kon ik er gewoon zo achterin rijden . Was en ben echt anti MPV maar daar maakt het niets uit, er is toch ruimte zat. Waar we wonen zou ik om zo'n auto te willen parkeren minstens 2 plekken nodig hebben en met zo'n gevaarte je een weg door de stad banen moet je niet eens willen. Maar in een land waar je toch alle ruimte van de wereld hebt wil ik best in de meest oerdegelijk bak denkbaar willen rijden