Ik dronk er één. Vk en gyn zeiden max 3 geloof ik, voedingscentrum max 1. Ik heb vanaf het begin die ene aangehouden en eigenlijk nooit meer koffie gedronken...
In het begin 1-2, ik had er totaal geen behoefte aan (dronk er voor de zwangerschap zo'n 6 per dag). Nu drink ik er denk ik 3 per dag. Probeer dat ook als max. aan te houden, maar soms is een bakkie nou eenmaal te lekker om te laten staan
Ik drink 2 kopjes caffeinevrije koffie in de ochtend en verder caffeinevrij thee (rooibos) en geen cola meer. Zodra ik iets teveel cafeïne binnen krijg doe ik geen oog dicht. Ik heb al 2 keer in het ziekenhuis mogen slapen met pijnstilling en slaapmedicatie omdat ik zo slecht slaapt. Nog even uitzingen
1, soms 2. 2,5 is volgens mij het maximum (waar die halve op slaat weet ik ook niet). Maar het scheelt misschien ook wel of je een cafe latte of een espresso neemt, of gewoon pure zwarte koffie...
In het begin dronk ik er 2... nu niks meer aangezien ik er misselijk van word. Tegen mij is gezegt max 3
Was een echte koffieleut, tijdens het proberen zwanger te worden (en er voor dus) zat ik op zo'n 5-6 kopjes per dag. Toen ik eenmaal zwanger was hoefde ik het helemáál niet meer, eerste weken helemaal niet gedronken en later zo'n 2 kopjes per week.
Max 1 gewone koffie per dag (niet alle dagen) en max 2 decaf. Ik drink vooral theinevrije thee en soms een cola.
Voor de 1e zwangerschap was ik echt koffieverslaafd. Dronk rustig 10 tot 15 bakjes koffie per dag. Tijdens de zwangerschap terug gebracht naar max 3. Daarna dronk ik 6 tot 8 bakjes koffie per dag. Toen ik 5 weken zwanger was (had nog niet getest omdat ik op vakantie was) dronken we koffie na het ontbijt en ik vond het zooooo vies. Thuis nog 1x een bakje geprobeerd maar die kreeg ik ook niet weg. Deze zwangerschap dus geen koffie voor mij. Al vind ik dit bonen nog zo lekker ruiken Hoop dat ik na de bevalling smeek om een bakje
voor de zwangerschap dronk ik 4 tot 6 kopjes per dag. volgens mij vk mag max. 4 kopjes. maar ik probeerde het al te beperken tot 2. alleen de afgelopen weken lust ik totaal geen koffie meer, dus daar hoef ik niet meer over na te denken
Bedankt meiden ! In het begin vond ik koffie ook helemaal niet lekker, maar nu juist weer veel zin in. Zit nu aan de 2 a 3 kopjes, dus dat zal denk ik wel goed zijn. Ook enorme trek in cola, maar probeer daar niet aan toe te gegeven, ivm de extra kilo's