Help! Wij hadden altijd prodent woezel en pip tandpasta, maar die heeft, lijkt wel, de smaak aangepast. Mijn jongste staat gewoon te kokhalzen van te sterke/mintsmaken. Van de week dus wat nieuwe ingeslagen, maar ook die gaat ze zowat van over haar nek (zendium, Jordan en care). Iemand nog een idee welke wel zacht is van smaak?
De kinderen gebruiken Elmex. Maar ik hoef bij hun ook niet met een ander merk aan te komen zetten. Dat vinden ze ook vies (ikzelf ook trouwens).
Mocht het toch niks zijn wij hebben Vitis, is ook zonder mint https://www.etos.nl/producten/vitis-junior-tandgel-optimale-verzorging-van-het-wisselgebit-120396396.html?gclid=CjwKCAjwseSoBhBXEiwA9iZtxkYskYNAylo_LC9tkGk2CITtTGHwX_SuIAmg6u5Bd_3ARyM8vr_PSBoCFT8QAvD_BwE
Ah top, ga daar nog wel even naar kijken, want ook de elmex heeft gewoon een mintsmaak waar ze van staat te kokhalzen.
Hier ook prodent (eenhoorn he?) die is wel oke. Elemex kwam ook door de keuring. Grappig genoeg vindt ze smint (!!!!) heerlijk maar o wee als je een junior tandpasta met mint smaak hebt... Man was fan van de bakingsoda tandpasta ook vanwege zo'n mint aversie. Laat die nou net nergens meer te krijgen zijn, maar dat wordt dus Vitis las ik.
Hier ook Elmex zowel peuter als junior. Wijzelf Sensodyne gevoelige tanden. Grappig dat ik pasgeleden ook zelf een andere probeerde en die vond ik ook enorm vies. Ook sowieso wennen dus. Ik vind hem overigens niet heel erg mintig de elmex junior?
Hij is maar een beetje mint achtig inderdaad, maar als je dat heel vies vindt is een beetje ook al teveel. Ik hief ook niet iets wat maar een heel klein beetje naar spruitjes smaakt
ok, ik bedoelde dat niet zo hoor. Meer dat ik hem wel goed kidsproof vindt. Mijn kinderen vinden mint ook vies maar deze gaat prima dus wellicht maakt het verschil. Ik ken je kind verder niet.
Ik had 'm gisteren geprobeerd, maar ook dat was weer paniek. Ik ga vandaag kijken voor de vitis en de elmex zonder menthol.