wie heeft er een blaasontsteking gehad als eerste symptoom?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by moppedoppie, Dec 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    ik heb sinds zondag een blaasontsteking en weinig last ervan (gelukkig) heb dit echter nog nooit gehad dus vind het wel vreemd dat ik het nu opeens krijg. mijn nod is dinsdag dus nog 6 dagen. heeft 1 van jullie meiden hier ervaring mee dat jullie een blaasontsteking kregen en dan zwanger waren?
    ben benieuwd of er meiden zijn
    groetjes

2. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Moppedoppie,

Ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben. Ben vier dagen overtijd, heb heel wat symtomen, maar ook reden tot twijfel. Morgen doe ik een testje.

Toevallig heb ik sins vandaag last van mijn blaas. Hij steekt de hele tijd. Ik drink wel veel, maar plas niet zo heel veel (vandaag dan). Mijn urine ruikt ook behoorlijk sterk...

Ik moet dus nog even afwachten. Heel veel sterkte in ieder geval en natuurlijk ook nog gefeliciteerd!

3. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    hoi hormoonmeisje
    wat spannend zeg. ben benieuwd.... laat je het wel ff weten wanneer je je etst heb gedaan
    ik hoop dat de blaasonsteking een teken is voor ons beiden! :D

4. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Sorry, Ik feliciteerde je al, maar had blijkbaar je berichtje niet goed genoeg gelezen!

Ik duim voor ons en hou je op de hoogte!

5. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    nee was het maar hahaha ik duim ook voor ons!
    groetjes

6. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Moppedoppie,

Vandaag twee testen gedaan. Allebei negatief. Bij de tweede begin ik nu te twijfelen of ik niet toch een heel vaag schaduwstreepje zie, maar waarschijnlijk alleen maar omdat ik het te graag wil!

Ik laat het je weten als er iets veranderd!

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik had bij mijn vorige zwangerschappen een blaasontsteking in de 3 week .. net voordat ik moest testen.
    deze keer heb ik niets gehad...

8. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    hoi hormoonmeisje
    balen dat de test negatief was. misschien dit weekend proberen. maar nog steeds geen duivels dus dat is goed :) maak anders een foto van de test kunnen we even kijken als het kan?
    groetjes

9. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    hoi lieni44
    gefeliciteerd

zo zie je maar het zegt niet altijd alles. geniet lekker van je zwangerschap

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik had dinsdag het gevoel dat ik blaasontsteking had...Heb zelfs mijn urine ingeleverd bij de assistente. Ze zei dat ze niets kon vinden maar wel als de klachten bleven aanhouden ik ochtendurine moest inleveren..

Weet nog niet of ik zwanger ben...Wel overtijd.

11. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Moppedopie,

Ik ga straks even langs de huisarts. Mijn bruinverlies is nu volgens mij over en nog steeds niet ongi. 6 dagen overtijd. Ik heb gister 3 testen gedaan (erg he!). Het vervelende is dat we zondag met mijn schoonfamilie op wintersport gaan. Ik dacht vorige week nog "dan weet ik in ieder geval of ik zwanger ben of niet. Zo niet, dan ben ik in ieder geval ongi voor we op wintersport zijn en ben ik het wel dan kunnen we smoesjes gaan verzinnen waarom ik niet meeborrel". Het loopt dus niet helemaal volgens plan!

Ik kijk vanmiddag wel of het lukt om de test op de foto te krijgen.

Groetjes!

12. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    nou ben benieuwd hoor dat zou toch wel lekker zijn een leuk kerstkado!
    Maar nog steeds geen duivels dus nog steeds hoop!
    ik hoor het avn je vanmiddag groetjes

13. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Nou, de huisarts vond nadat ik mijn hele verhaal had gedaan wel alsof het klonk dat het zo was. Zij vertelde dat de testen die zij gebruiken precies hetzelfde zijn als de testen van de drogist. En dat ik het morgen anders nog een keertje moest proberen. Ze hoopt het voor me. Zolang ik geen rood bloed heb kan het zo zijn.
    Toen ik in mijn auto stapte kwam ze nog even aanrennen. Ik dacht oh jee, wat nu! Ze vertelde dat ze vergeten was te vertellen dat al is het streepje van een test nog zo licht, als het een streepje is hoe vaag dan ook, dan is het positief. Wel lief dat ze nog achter me aan kwam...

Er zit niets anders op dan geduld te hebben ben ik bang...

14. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Nee... heb totaal geen last gehad van een blaasontsteking.
    Volgens mij is dat ook niet echt een zwangerschapssymptoom, maar meer iets toevalligs of door het vele klussen?

15. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    hormoonmeisje
    wat een onzekerheid zeg! maar idd een licht streepje is ook positief . morgen ochtend toch nog even een testje ertegen aan gooien voor de zekerheid. ik hoop het zo voor je! ik hoop dat je morgen een dikke vette streep ziet :)
    groetjes

16. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Nou, net weer een test gedaan Zo een digitale van Clearblue. Ik dacht dan ben je in ieder geval niet aan het klooien met wel of geen streepje. Dit was heel duidelijk: NIET ZWANGER! Ik wou dat ik me erbij neer kon leggen, maar waarom wordt ik dan niet ongesteld!

17. moppedoppie

Feb 7, 2008
    61
    0
    0
    he jeetje wat vervelend zeg wat K*T hoe kan dat nou he!.
    het is dat je op vakantie gaat. anders had ik als ik jou was een bloedtest laten doen. misschien als je terug komt? het lichaam is raar.

ik had ook wat vanmorgen ik werd om kwart voor 7 wakker van de pijn in me buik ongiepijn . ik zit op dag 25 van me cyclus van 28. het heeft een tijdje geduurd voordat de pijn weer weg ging. nu voel ik het een beetje rommelen in me buik! ook weer zoiets raar maar geen duivels:)

18. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi moppedoppie,

Ik wilde jou ook nog even succes en sterkte wensen. Wij gaan morgen op vakantie, dus dan ben ik een weekje niet op de site te vinden.
    Ik vind het ontzettend lief dat je zo met me meeleefde. Ik laat over een week weer horen wat de laatste stand van zaken is. :)
    Fijne feestdagen!

Liefs,
    Hormoonmeisje

19. Hormoonmeisje

Oct 8, 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi Moppedoppie,

Nog een berichtje... Toen ik net mijn laatste berichtje plaatste stond jouw laatste er nog niet en in ene wel. Heel vreemd...

Zeker raar van de krampen die je had. Misschien komt het deze maand eerder? Of het heeft ook iets met al die vage symptomen te maken! Ik hoop het voor je. Ik zal voor je duimen. Zoals je zegt, het lichaam doet soms rare dingen.

Nou nogmaals sterkte en succes!

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden.. Ik moet sinds een paar dagen echt supervaak plassen en heb ook een beetje pijn bij het uitplassen.. Geen idee of het een blaasontsteking is of misschien een symptoom voor eventuele zwangerschap. Ook heb ik sinds vandaag last van obstipatie. Ik zit nog bijna 8 dagen voor mijn nod.. Nog meer meiden die dezelfde klachten hadden en zwanger bleken?

Share This Page