Waar leuke, betaalbare jas kopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DragonBerry, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Gezien het weer momenteel en het groeien van mijn buik, zal ik waarschijnlijk toch nog een jas moeten kopen...... Had gehoopt het zonder jas tijdens de zwangerschap te kunnen doen....
    Maar nu ben ik dus op zoek naar een goedkope leuk jas, er komen namelijk nog een aantal dagen waarin ik de hele dag buiten zal zijn en met dit weer zoals nu is dat wel erg koud!
    Weten jullie waar je betaalbare leuke jassen kan krijgen?

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    jas? het word zomer?! Lekker vest, dat is prima ;) ik ga echt geen jas meer kopen... lekker fleece ofoz?

3. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Persoonlijk zou ik ook geen jas meer kopen, maar dat was je vraag niet ;)
    H&m of wehkamp misschien bij Miss etam dat ze wat leuks hebben.

4. Rietc

Rietc Actief lid

22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is je buik al zo groot dat je jas bijna te klein is? Ik zou een dikke sjaal nemen dan en wat meer lagen over elkaar aan doen

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb bij de Wibra een winterjas van 15 euro gekocht, ruim model (dus geen zwangerschapsjas). Die heb ik de hele winter gedragen..
    Kun je anders niet eens rondvragen in je omgeving voor een (zwangerschaps)jas?

6. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Het liefst koop ik ook geen jas, draag hem nu ook niet maar als ik de hele dag buiten moet zijn en het blijft frist dan moet ik toch wat. Krijg me eigen jas nog wel dicht maar niet als het nog een week of 3/4 dit weer blijft...

7. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik krijg mijn jas nu met 11 weken al amper dicht en zat met hetzelfde. Ik wilde er voor nu nog geen kopen, maar beval in oktober / november dus dikke kans dat ik er dan alsnog 1 nodig heb dus lees even mee.

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb mijn winterjas nu weer aan, met een lange/dikke sjaal. de jas hangt open en de sjaal valt over mijn hals en buik. Ik wil nog een vest kopen voor de lente/zomer dagen die nog gaan komen.

9. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Marktplaats.nl? :D:D

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pas mijn jas al niet meer sinds januari. Ik knoopte m van boven dicht en liet de onderste knopen open.

Nu draag ik een vest. Pas die jas helemaal niet meer..daarbij..het is hartstikke lekker weer..hihi ga voor die paar koude dagen geen jack aanschaffen.

11. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Weet niet of het bij je in de buurt zit, maar alle jassen (kids en volwassenen) zijn bij Terstal 30% korting. En ze zijn al niet duur.
    Hmmm beetje gek. Heb online gekeken, maar daar wordt het niet gecommuniceerd. Maar hier in het dorp zit er één en daar stond vandaag een rek buiten met allerlei jassen met dus 30% korting.
    xxx

12. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een poncho gekocht.... lekker warm en je kunt m dalijk gewoon nog even door dragen!

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ik lees ook mee ;)

Moet ook nodig een nieuwe, m 'n winterjas is wel erg warm en m'n zomerjas pas ik niet meer..

Idd, misschien toch gaan voor zo'n poncho jas? Daar past toch wel een buik onder? In september zal ik toch ook wel een jas nodig hebben denk ik..

14. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Als je misschien na je zwangerschap het kindje wil gaan dragen in een draagdoek ofzo, kun je misschien ook een draagjas kopen. Die kan je ook aan als je zwanger bent (sommige modellen).

En anders, even een jas lenen van moeder, vriendin, buurvrouw met een maatje meer? Ik zou het erg zonde vinden van het geld.

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.213
    10.838
    113
    Geen jas meer nodig dit voorjaar? Stelletje optimisten :D

Ik heb een ruime zomerjas, trenchcoat model maar flink klokkend vanaf hoog in de taille, die tot nu toe makkelijk over mijn buikje heen past. Jaren geleden gekocht bij de Zara. De echt getailleerde jasjes heb ik maar opgeborgen dit jaar.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jas? Als in winterjas? Onze winterjassen liggen al weer op zolder hoor... zo koud is het toch niet?

Maar ik zou echt geen winterjas meer kopen, volgende week is het weer lekker bijvoorbeeld.
    Wat ik deed met mijn winterjas (was in februari uitgerekend) was gewoon knopen tot het niet meer ging. En dan een paar knopen open houden.

Maar nu kan je toch lekker een vestje met je zomerjas erover?

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Debby 82,

En als je nou je normale zomerjas niet past? Dan moet je toch een nieuwe kopen vrees ik.. Om nu met 10 graden alleen maar een vest aan te doen :(

18. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik was een tijdje terug bij c&a geslaagd. Een grotere maat gekocht van een jas met rits die net onder mijn borsten begon. Nu heeft mijn SM er een extra rits in gezet voor de laatste weken....
    En ik vind het ook echt te koud hoor zonder jad of met een open jas... Je moet ook nog een tijdje door, dus snap wel heel goed dat je hierin goed voor jezelf wilt zorgen... Je weet het nooit in NL met het weer!

19. fafje

fafje Niet meer actief

ik zou voor lekker vest gaan...mamalicious heeft hele leuke!

20. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Het mooie is trouwens dat ik wel een jas heb en dat mij buik daar ook wel in pas omdat hij van onder lekker wijd is. Maar heb ook nog een voorgevel die 2 cupmaten groter is geworden (van D naar F).
    En ik had ook wel gedacht dat ik mijn jassen nog wel een tijdje aan kon, maar mijn buik en borsten zijn aardig aan het groeien op dit moment....

Deel Deze Pagina