barbie's baby (vervolg) barbie's bruiloft

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jackystory, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    Nieuwe tv-soap Barbie is een feit
    Na het succes van Barbie's Bruiloft, dat dinsdagavond voor het laatst te zien was op RTL 5, begint in augustus al een nieuwe soap over realityster Samantha de Jong. Het gaat om Barbie's Baby. Dat heeft de tv-zender bekendgemaakt.
    In Barbie's Baby wordt De Jong gevolgd tijdens haar zwangerschap en na haar bevalling. Er wordt volgens de realityster goed voor betaald. "Tuurlijk, anders had ik het niet gedaan. Iedereen verdient er gewoon lekker zijn boterham mee", vertelt ze.
    Barbie's Bruiloft was een succes met 874.000 kijkers voor de meest bekeken aflevering. De serie was veelbesproken vanwege de vele ruzies tussen De Jong en haar echtgenoot. "Ik vind het hartstikke leuk dat er een tweede serie komt, en mijn familie ook."
    In de laatste aflevering van Barbie's Bruiloft werd duidelijk dat De Jong in verwachting is van een dochter. "Yes, ik krijg een Barbie", was haar reactie.
    Barbie's Baby is vanaf augustus te zien bij RTL 5, In die maand is ze tevens uitgerekend.

ik ben benieuwd hoe dit is, zal het schokkend zijn of..........;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lijkt wel een beetje zoiets als Kendra of dat toen met Jessica Simpson

Ach, als ze er lekker geld mee verdient en het leuk vindt, waarom niet.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

leuk, ga wer kijken, ze is 11 dagen later als mij uitgerekend, das spannend.

4. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ik vind het ook wel leuk ja, ik ga ook zeker kijken.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    ik geloof dat dit ook weer zo'n programma is waar ik "stiekum" toch wel weer naar ga kijken :). Maar wat had ik gelachen als ze een jongen had gekregen.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm bij Jessica Simpson en de andere Newlyweds is het huwelijktechnisch gezien niet zo goed gelopen..

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ik ga het niet kijken denk ik.
    volgens mij ga ik me alleen maar mateloos irriteren.
    Kendra vond ik trouwens altijd wel superleuk.
    En al helemaal om die verandering van echte party girl naar moeder te zien :)

8. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou dat geld verdienen is natuurlijk niet zo'n punt. Maar al die rotuitspraken dat ze het zwanger zijn haat en niet toe is aan het kind + de rest, is natuurlijk niet zo geweldig om als kind later terug te horen. Om nog maar over de alcohol te zwijgen...'want dat kind komt er toch zeker niet dronken uit toch"..

9. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Zo gek vind ik het niet dat ze zoiets zegt.
    Hormonen en onzekerheid doen veel met je.
    Ik ben onwijs blij dat ik zwanger mag zijn maar ik vind het echt niet altijd leuk.

Verder zal ik maar niks zeggen over de alcohol als dat waar is.
    Ik ga het zeker wel kijken, lijkt mij erg leuk.

10. Kwekijzer

Die aflevering die ik gezien heb vond ik weinig te maken hebben met hormonen, maar met 0 moraal...

Mijn manier van leven in ieder geval niet. Daarbij vind ik het best wel erg dat zoveel mensen dit normaal en leuk vinden om te kijken. De ene spuit zichzelf helemaal vol om er mooi opgepompt bij te kunnen lopen en de ander hangt alles op een nepuiterlijk en meent nog dat het mooi is ook. Vind ik vrij triest.

11. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik ga zeker ook wel kijken, ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat.

@kwekijzer: Je doet nu net of wij allemaal achter haar/hun staan, hoe ze alles doen.. Ik val ook van de ene verbazing in de andere, en zou noooooit zo kunnen leven. Maar dat betekend niet dat ik het niet wil kijken..

@alcohol: is dat bewezen? ik heb haar niet zien drinken, dus ga er voor nu vanuit dat ze niet drinkt. En 1 of 2x in je zwangerschap een wijntje is niet goed, maar ja, je bent ook maar een mens! Ik denk dat ik dat nooooit zou doen maar kan goed snappen dat het een keer toch een glaasje wijn wordt..

12. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

@kwekijzer
    Ik ben t met je eens ik vindt het ook zeer triest hoe barbie en die man doen.
    En de hele tijd over sex bezig zijn en dan heb ik nog niet over die achterlijke uitspraken van ze.
    Ik hou me hart vast als de baby is geboren ik hoop dan dat ze wel veranderen en zich gedragen als ouders en niet als losgeslagen pubers zoals ik ze nu zie doen.
    Ik kijk t ook maar niet omdat ik t normaal vindt of leuk ik kijk meer uit verbazing hoe mensen zich kunnen gedragen.
    En barbie ook nog zeggen ik ben beroemd ja ja berucht is ze haha.

13. Kwekijzer

punt is, heus dat het mij ook wel trekt om naar te kijken, maar aan de andere kant. Zo beloon je dat rare gedrag...

14. Kwekijzer

Ik heb het niet gezien, alleen een klein stukje in de wereld draait door waarin die moeder van haar reageerde.

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ach foei, is toch niet erg dat mensen het leuk vinden om te kijken?
    Ik vind dat er soms zo vreeeselijk moeilijk gedaan wordt. Laat iedereen toch...;)

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En tja, alcohol... Gelukkig kan ik mijn zoon, en hopelijk dit kindje ook, recht in de ogen aankijken. Heb er alles aan gedaan om zo gezond mogelijk te leven, om hem een goede start te geven. Dat is goed gelukt.
    Ik snap niet dat andere vrouwen dit niet zo voelen, maar goed; wie ben ik?

17. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Barbie's bruiloft daarna barbie's baby...ik w8 geduldig op barbie's scheiding en barbie meets jeugdzorg;)

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Toevallig zei ik vandaag éxact hetzelfde tegen m'n man

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jij bent Danielle :D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0