Ervaringen Storio 2.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabram, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Heeft er iemand ervaring met de Storio 2?
    Ik zit erover na te denken om hem voor mijn zoontje te kopen maar ik vind nogal prijzig..

Als iemand nog een aanbieding weet, hoor ik het graag!

2. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Dat was het slechtste kerst kado ooit voor mn zoontje na 1 week verkocht weer. Werkt ontzettend traag vooral als je kinderen een tablet gewend zijn hij kost duur en spellen moet je er nog los bij kopen mijn kinderen zitten liever op de tablet. De spellen die erop zitten is ook niet veel bijzonders.

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    mijn zoontje is er dol op, hij heeft hem nu een jaar en pakt hem elke dag.
    wel is het zo dat hij niet op een tablet speelt, dus geen verschil kent.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zoontje heeft hem voor zijn verjaardag gehad. Maar nog niet veel mee gespeelt. Hij is ook erg traag en moet lang laden.

Het is dat hij hem heeft gekregen. Maar zelf vind ik het zijn geld zeker niet waard.

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wij hebben de Storio 1 en die valt erg in de smaak. En die is niet zo duur meer :)

6. Mamabram

Bedankt voor de adviezen! Erg handig zo'n forum.

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zoon js erg blij met zijn storio 2. Maar hij heeft hem nu 2 weken en mag niet elke dag. Dus enthousiasme zal dan wel wat langer blijven.

8. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Mijn zoon heeft hem voor zijn 4de verjaardag gekregen, maar wat heb ik daar een spijt van! Hij kijkt er niet tot nauwelijks naar om.:$

9. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Dochterlief heeft haar storio2 in april gehad ze speelt er bijna dagelijks mee. We hebben er 1extra spel bij gekocht.

10. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Mijn dochter van bijna vier is helemaal gek op haar storio 2. Het voordeel vind ik de educatieve spellen en verhaaltjes. We hebben er allemaal kleine tekenfilmpjes opgezet.

Ze krijgt er voor haar verjaardag juist een spel bij?

11. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Hier ook een storio. Bij periodes speelt ze er mee. Ze vind het erg leuk dat ze een eigen tablet heeft. In vergelijking met een gewone tabl is hij idd traag. Mijn dochter vind dat geen probleem.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Is een DS niet leuker? Ik twijfel tussen de storio en de DS..

13. Mamabram

Wat een wisselende reacties! Ik vind het echt een behoorlijke uitgave om zomaar even voor Sinterklaas te kopen. Mijn zoon is trouwens 3 en we hebben al een iPad.

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij hebben er laatst 1 gekocht voor onze oudste zoon, die in december 3 word. De Storio 2 dan.
    Het is dan voor zijn verjaardag. We hebben hier geen tablet, maar ik heb wel een smartfone. Ik merk dat hij dit erg leuk vind, dus denk de Storio ook wel.

Hij is tot vandaag in de aanbieding geweest. De bart smit en intertoys hadden 15% korting op het gehele assortiment. Hij kost normaal 99 euro nu 85. Scheelt toch weer 15 euro :)

15. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hier na een week weer verkocht. Hij is mega traag, spelletjes zijn duur en allemaal hetzelfde (slechte vormgeving, andere karakters, maar ze lijken allemaal op elkaar). Het beeld is echt slecht.. Wij hebben na het verkopen van de storio 2 een tweedehand ipad 1 gekocht voor 100 euro (alweer een tijdje geleden). Hier speelt ze veel meer mee en kan ze veel meer mee. Een spelletje die betaald is kost veel minder dan een spelletje voor de storio en er zijn natuurlijk zat gratis spelletjes.

Deel Deze Pagina