Gisteren zag ik bij iemand een ontzettend leuke jurk, in rozerood zebraprint. Het was een midijurk met een open, lage rug. Werd op de rug gestrikt met een veter. Het was een aansluitende jurk. Ik heb een idee dat het katoen is of linnen Ik vond hem ontzettend leuk maar ik kan hem niet vinden, wie kan me helpen? Sluit even een foto bij bij van de kleur van de stof. View attachment 752956
Via de foto functie van google zie je verschillende verkoop punten. Het is trouwens een broekje onderaan op de foto die je toont. Op esuels nl zelf vind je het voorbeeldje vanop uw foto. Mss op die site eens verder kijken?
Oh je hebt gelijk. Wat ontzettend jammer dat hij niet meer te krijgen is. Maar bedankt voor het meezoeken
Nee, hierboven werd hij al genoemd. Helaas niet meer verkrijgbaar. Jurkje van h&m View attachment 752958
Welke maat zoek je? Misschien nog ergens in de winkel. Wil hier in Arnhem best kijken als het er is. Maat L en groter is er wel zie ik, online.
Ik vond dat jurkje erg leuk, vooral ook voor de vakantie. We gaan naar Amerika en het is erg warm daar. Dus het gaat me om het model en de kleur roze hahaha
H&M vult heel regelmatig weer bij. Even in favorieten opslaan en elke dag even checken. Ik kom altijd nog aan m'n juiste maat! Ik heb geluk dat ik snachts vaak wakker ben en dan check ik ook even
Misschien voor iets gaan dat er op lijkt? Deze bijvoorbeeld? https://nl.boohoo.com/badstoffen-zebraprint-midi-jurk-met-racer-hals/GZZ24925.html