Opdringerige mensen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemblaadje, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Pardon? :confused: Dat vind ik echt heel apart dat mensen dat gaan vragen.
    Ze mogen toch vereerd zijn dat je het al zo heel vroeg verteld, en dan ook nog eens 'eisen' gaan stellen! Nee hoor, dan zouden ze bij mij aan het verkeerde adres zijn. Heb gelukkig ook nog niet van die vreemde verzoeken gehad.
    Ik zou ook gewoon zeggen 'wat denk je zelf?' :rolleyes:

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ha, ook hier komt het fototoestel er pas aan te pas als de navelstreng doorgeknipt wordt. En dan komt dat dus op de foto, niet ik met de bloederige massa. heb van mensen wel eens de bevallingsfoto's gezien, nou, sorry, maar dat vind ik echt prive hoor: hoef ik van een ander niet te zien, vriendinnen of schoonzussen in hun blote bloederige bedoening en van mij hoeft het dus helemaal niet op de foto: manlief mag hard aan het werk om mij te steunen op dat moment en niet om een beetje stom te gaan lopen knippen met dat fototoestel....

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    misschien was hun reactie ook wel anders overgekomen als ze het een persoonlijke reactie was....

via msn komen reacties natuurlijk ook anders over. Het zal vast wel goed bedoeld zijn.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jeetje wat gek dat ze denken dat ze daar bij mogen zijn, gelukkig denken mijn vriendinnen er niet zo over! Mijn moeder heeft het wel gevraagd, maar ik heb meteen duidelijk gezegd dat ik en mijn man dat samen doen, en daarna wil ik ook minstens een paar uur niemand zien. Ik wil eerst zelf mijn baby kunnen bekijken met mijn man :)

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    je man kan ook gewoon naast je zitten ik kan die van mij al 18 jaar maar die hoeft ook niet heel mijn bevalling naar mijn doos te kijken hoor!
    ben dr gek :)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vaak maakt de verloskundige ook de eerste fotos ennn daarbij kun je altijd nog een foto deleten :)
    ik heb er ook een hekel aan om bloederige fotos van een ander te bekijken gatverrr :rolleyes:
    maar ja zo is mijn mening nu eenmaal

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook niemand meer dan wij 2e, de vlos en de kraamhulp. Na de bevalling bel ik denk ik wel snel mijn ouders en die mogen ook vrij snel komen. Maar verder geen drukke bedoeling tijdens en na de bevalling hoor! Gelukkig heb ik ook nog niet de vraag gekregen of diegene erbij mag zijn.... vind het ook wel erg brutaal als mensen dat doen hoor! (hoewel iedereen daar anders in staat natuurlijk, maar ik zal zoiets NOOIT zelf durven vragen!)

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn schoonmoeder had aangegeven dat ze er wel graag bij wilde zijn bij wilde zijn bij de eerste... nou echt niet! ;)
    Ik wil gewoon met mijn man zijn en de vk en eventueel de kraamhulp en meer niet hoor! ik hou niet van zo'n polonaise aan mijn bed... 4 is meer dan zat!
    mijn eigen moeder heeft het nooit gevraagd overigens, maar die zou ik er ook niet bij willen. Het lijkt me heeel mooi als mijn dochter later aan mij vraagt of ik er bij wil zijn bij haar en dat zal ik dan ook zeker doen, maar alleen als ze het uit zichzelf vraagt en anders niet. Mijn moeder heeft dat denk ik ook wel zo in haar gedachten....

9. hottie

hottie Lid

13 aug 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    je vrienden duidelijk maken wat jij wil. Het is jullie eerste? Dan zeker met je vriend gaan delen, want het word ook zijn mooie moment!Die jullie al samen gaan delen. Hij moet er ook lekker bij gaan voelen als er nog iemand bij zou komen. En jij hebt er op dat moment toch niks aan. Dan is en kan iedereen te veel zijn voor je. Sterkte en hou het duidelijk voor ze.

Deel Deze Pagina