Ik ben voor onze dochter op zoek naar een leuke hoogslaper. In het kader van alle 'Show je...' topics: nu dus show je hoogslaper! Ben benieuwd! Als het even kan natuurlijk met de naam van de winkel waar hij vandaan komt.
ik heb geen foto, maar wij hebben ie voor onze zoon in duitsland gekocht. er zit een bureau op wielen bij en een kast met 2 deurtjes eronder. als je dicht bij de grens woont is het een aanrader. scheelt veel geld met nederland. mijn zoontje heeft hem in de kleuren donker en lichtblauw. ze hebben er ook een meisjes variant van.
hoppekids en flexa hebben heeel leuke! Wij hebben er een voor onze zoon besteld, ik zal later een plaatje plaatsen (ga nu dochter halen)
Dit bed hebben wij, behalve dan de ridderuitvoering. Ik heb het bed geplaatst dat ik het leukst vond voor meisjes! Het is van Flexa en je kunt ook onderdelen kopen om het later nog hoger te maken (bureautje eronder en zo, leuk!)
Wij hebben deze gekocht toen onze dochter 2 werd. We hebben de klamboe, trapleuning en glijbaan erbij genomen (tentje en trap zit er al bij). Die koepel boven de glijbaan niet die vond ik niet mooi Sorry foto is te groot: http://www.slaapkamerconcurrent.nl/slaapkamerconcurrent/upload/4176midi_rose.jpg