Ja joh, nou en? Laat ze lekker plannen. Je laat je kindje toch niet alleen. Dus ze kunnen plannen tot ze een ons wegen, dat kun je toch niet tegenhouden. Het enige wat je kunt tegenhouden is het oppassen.
ja oke dat is wel zo maar ik vind het gewoon niet leuk dat ze zulke dingen achter mijn rug om proberen te doen.
ik zou het wel op een nette manier aan haar vragen als jullie elkaar weer zien (niet door de tel of e-mail, want dan kun je dingen heel snel verkeerd opvatten) maar zoiets van; joh ik vind het heel lief dat je graag wilt oppassen, maar ik ik krijg het gevoel dat er een andere reden achter zit. zeg het me als ik het verkeerd heb, maar ik heb het gevoel dat jullie x graag een keer aan mijn vader willen laten zien... dan hou je het bij jouw gevoel, je geeft aan dat ze het kan zeggen als je gevoelens fout zijn... en als ze dan zegt dat, dat niet het geval is kun je zeggen; niet om jou hoor, maar ik laat x niet graag ergens achter en aangezien ik niet werk is dat ook zelden tot nooit nodig!
Hier sluit ik me volledig bij aan! Jeetje zeg, het zou bij mij zo averechts werken dat ik niet eens meer op de koffie zou gaan daar...
ja precies daarom hield ik al een poosje afstand en nu dit .. en mijn man zag laatst de man van mijn nicht en die zei dat hun geduld op raakt en dat wij z.s.m langs moeten komen!!!!!!! moeten he ? moet niks maar oke
Ik zou wel heel nieuwsgierig worden of je vader het kindje inderdaad zo graag wil zien. De manier waarop is natuurlijk helemaal verkeerd, maar ik vind het wel heel bijzonder dat hij er blijkbaar zoveel moeite voor over heeft.
nou had zonet berichtje geschreven ( netalsof ik niks weet)van : wat nu??? schrijft ze terug : ik mis hem zooo ik wil knuffelen met hem ik schreef: ohw oke als je hem zo mist kom dan anders morgen langs je bent toch vrij. Schrijft ze terug: Ik kom een keer en neem hem mee oke!! naar een dierenpark gaan we dieren bekijken met x. Ik heb morgen geen tijd.
Ik vind het echt een vreemde gang van zaken, de dingen die zij zeggen vind ik echt abnormaal! Ik zou er wel iets van zeggen, beetje met een knipoog zo van "ik snap natuurlijk wel dat jullie <naam kindje> superleuk vinden, maar dat jullie eisen dat we langskomen en dat jullie mogen oppassen vind ik nogal vreemd. Wat is daarvoor de reden? En dan wel vriendelijk blijven en kijken of er iets uitkomt. Ik ben heel benieuwd wat ze dan zeggen.
Ik zou bijna zeggen, breng hem eens en wacht om de hoek. Maar dat is misschien niet zo mummy-like hihi
Jeetje denkt ze nou echt serieus dat ik mijn zoontje meegeef met hun naar een dierentuin? dan kan ze mij toch ook meevragen?
Ik denk dat je duidelijk moet zijn en er niet omheen moet draaien, want jouw nicht schijnt het niet te begrijpen. Ik zou denk ik iets zeggen als: Ik zeg NEE, klaar! Ik ben zijn moeder en als ik zeg dat ik geen oppas nodig heb, dan is dat zo. Als je hem mist en wilt zien, dan ben je van harte welkom om bij ons op visite komen om hem te knuffelen. Als ze plannen zou hebben om hem stiekem aan je vader te laten zien, dan zal ze dat heus niet eerlijk zeggen. Sommige mensen moet je echt duidelijk tegen zijn en zo te lezen is jouw nicht daar een van
Nou heel simpel... Niet meer op reageren of een kort en krachtig berichtje 'laat ons met rust' wel hard, maar ik zou op zulke mensen niet zitten te wachten.
Nou zoals jij het beschrijft is het natuurlijk zo klaar als een klontje: Ik denk idd dat zij jou kleine aan je vader wil laten zien oid. Aangezien ik ook geen contact heb met mn vader,zou ik hier al helemaal klaar mee zijn als mij zoiets overkwam! Dus al die tijd dat jouw nichtje weer contact met je had was het waarschijnlijk met de bedoeling dat je vader je kleine zou ontmoeten. Mijn stekels zouden gelijk recht overeind staan! Maar ik zou wel meteen eerlijk zijn en haar een mail of brief schrijven met je gedachten en gevoelens en dat je je eigenlijk een beetje belazerd voelt. Nu moet ik wel zeggen dat ik vanuit mn eigen gevoelens reageer (omdat ik ook geen contact meer met vader heb).
Ik zou gewoon lekker niks meer laten horen En zeker niet als andere mensen mijn kind gaan opeisen mey je moet dit en dat... Zijn ze helemaal gek... Smoeder hier ook dan wel niet op die manier maar goed Wel al 3x gevraagd/gezegd dat ze het leuk Vind op te passen enzo Tsjaa ik werk heel weinig dus ik heb t gewoon niet nodig...