Opdringerige onbekende

Discussie in 'De lounge' gestart door Dreamz3, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat ZIJ veroorzaakt heeft? Ehm.. begrijp ik het nog? Wat heeft zij precies verkeerd gedaan dan behalve een ongepaste babymand maken?? :(

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Sempje, zij werkt bij een extern bedrijf dat af en toe op deze locatie is, dus zij komen zeker niet op kraamvisite.
    Ze werken dan ook zeker niet iedere dag samen, eens in de 2 a 3 weken zo..
    Hij doet het mij voorkomen alsof het heel oppervlakkig is maar dan vraag ik me af waarom hij er zo heftig op reageert.

Ik heb dit gedaan omdat ik dit al zo vaak tegen hem gezegd heb, maar hij gewoon schijt heeft aan wat ik ervan vind.
    Dan vind ik dat ik me niet hoef te verantwoorden omdat ik er een einde aan gebreid heb voor mij.
    Ik was het gewoon zat, ik wilde dit helemaal niet.

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ze wist niet hoe snel ze vanmiddag dr verhaal moest doen bij mijn vriend..

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Zou ik ook doen!
    Stel Ik ben op mijn werk en ik ben redelijk goed bevriend met een collega. En opeens krijg ik zo'n vijandig bericht van zijn vrouw. Ik zou ook naar mijn collega gaan en even vragen WTF. :(
    Snap je? Verwacht je echt dat ze loyaal is aan jou terwijl je haar net zo ongeveer hebt verboden om met haar goede collega om te gaan buiten werktijd?
    Ik zie volstrekt niet in wat je haar kwalijk kunt nemen.

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nogmaals, je leest niet goed!
    Ten eerste zijn ze helemaal niet goed bevriend, ten tweede is het wat mijn vriend betreft puur zakelijk en ten derde verbied ik hem niks.
    Ik wil alleen dat ze mij met rust laat!!!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Rare vrouw maar vind je vent ook een beetje raar, sorry..

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als ze spelletjes spelen over de telefoon en what's appen zou ik dat niet strikt zakelijk willen noemen. Maargoed ik lees blijkbaar alles verkeerd. ;)

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dat vind ik zelf ook...
    Ik begrijp er nu niks meer van..

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Volgens mijn vriend wel...
    Hij moet het zelf weten, of ik het leuk vind is een tweede maar dat kan en wil ik niet beslissen voor hem..
    Ik kan daarintegen wel beslissen welke mensen ik om me heen heb en daar wil ik haar gewoon niet tussen hebben.
    Ik heb er gewoon niks mee..

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Heel eerlijk. Ik zou er ook niet blij van worden als mijn partner achter mijn rug om dat soort berichten naar een collega gaat sturen. Dat overleg je eerst met elkaar. Ze moeten namelijk ook nog samenwerken.
    Mijn aanpak is het niet.

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    #71 Vlinderbloem, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
    Dat snap ik wel. Niemand kan jou verplichten om met de vrienden en/of collega's van je man om te gaan. Maar blijkbaar vindt hij haar wel aardig genoeg om buiten werktijd contact mee te hebben. Maar wat is daar dan mis mee? Dat jij haar dan zo'n what's app stuurt vind ik persoonlijk echt misplaatst en overdreven. En dan vooral dat zinnetje wat ik aanhaalde. Vooral als je zegt dat het je puur gaat om dat je ZELF geen contact met haar wil.
    Maar goed, dan is de oplossing toch duidelijk? Jij zegt tegen je vriend dat hij gewoon door kan gaan met wat ie doet maar dat je zelf niet met haar gaat wordfeuden of whatever ze doen.

Ik snap dat ik een beetje fel overkom maar ik ben echt allergisch voor die vrouwen die hun man maar verbieden om met andere vrouwen om te gaan ookal speelt er niks verdachts. Ik bedoel het allemaal niet zo kwaad hoor. :)

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    uhm ik zou het raar vidnen als een collega van mijn man naar mij gaat appen wat moet ik met een collega van mijn man? daarbij als het zo zakelijk is dan zou ik hem daarop gewoon geloven maar ik zou ook zeggen dat hij dan ook moet accepteren dat jij niks met dat zakelijke te maken heb en jij dus liever niks met haar wil..

Ik zou zeker mijn man/vreind vragen waarom er zo fel gereageerd moet worden als het toch allemaal zo zakelijk is...
    Zakelijk is namelijk in mijn ogen geen spelletjes spelen, dat is privecontact

13. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen, maar ik ben "ook zo'n vrouw".

Ja,ik speel online spelletjes tegen collega's van andere afdelingen
    Ja, ik heb diezelfde collega's op Facebook
    Ja, ik stuur een kaartje als de vrouw van een collega in verwachting is

Oehhhh shame on me... ;)

Echt ik wil niks met die collega's hoor en ik ben er zelfs niet verliefd op. Ik weet het, het is misschien lastig te geloven maar het is gewoon (blijkbaar een rare vorm van) sociaal gedrag.

En ja, ik weet ook hoe het is om het van de andere kant mee te maken.

De vrouwelijke collega's van mijn man die hij af en toe ziet/spreekt vroegen ook hoe het met mij ging. Ik kreeg kaartjes en zelfs cadeau's van mensen die ik niet eens kende. En heel eerlijk gezegd: ik heb er nooit bij stil gestaan dat deze vrouwen wel eens achter mijn man aan konden zitten. Blijkbaar ben ik iets te naïef als ik een aantal van de reacties zo lees, maar ik ga liever uit van het goede in de mens ;) scheelt een heleboel negatieve energie ;)

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Maar dat is dus precies wat ik bedoel.
    Hij mag doen wat ie wil maar ik wil dat contact gewoon niet..

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vermoed zo maar eens dat jouw vriend en zijn collega dat anders zien, vooral omdat je haar geschreven hebt dat "hun contact puur zakelijk is en dat je daar niks van wil merken in JULLIE persoonlijke leven".
    Dat komt gewoon heel vijandig over en ook niet alsof het je gaat om haar contact met jou.

Maar weet je, ik denk niet dat ik me goed duidelijk kan maken ofzo. Ik hoop dat jullie hier uit komen.

16. Irismarieke

Irismarieke Actief lid

15 mrt 2012
    410
    178
    43
    Vrouw
    ik vind dat je goed gehandeld hebt. Je bent alleen maar eerlijk geweest over het feit dat ZELF liever geen contact met haar onderhoudt. Dit heb je beleefd en respectvol gebracht. En dat dat voor haar lullig is? Tja de waarheid is soms hard.

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee, je verbied je partner niet met haar om te gaan maar de manier waarop je hem daar 'vrij' in laat vind ik niet helemaal eerlijk. Ik kan me nl voorstellen dat hij, doordat jij het veel groter maakt dan het is (en dan doel ik op t apje naar haar toe), zich wel een beetje verplicht voelt om het contact af te kappen aangezien jij zijn vriendin bent en dus achter je 'hoort' te staan.

Ik vraag me af of het ook allemaal zo'n issue was geweest als t om een mannelijke collega ging?

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik vind het best als hij met haar omgaat tot op zekere hoogte uiteraard maar omdat hij zelf zegt dat het zakelijk is, ben ik dan de boevrouw omdat ik haar daar op wijs?
    Als het een mannelijke collega was geweest die contact met mij ging lopen zoeken, dan zou hij zelf helemaal in de fik vliegen.
    Ik vind dat ik nog coulant ben, omdat het er sterk naar riekt dat zij meer voor hem voelt.
    Hij hoeft van mij het contact niet te verbreken maar ik hoef het gewoon niet.
    En ik heb haar een heel net appje gestuurd hoor..

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja precies, ik heb het netjes en respectvol gebracht en ben opgekomen voor mijn eigen gevoel.
    Dit speelt al zo lang, vanaf het begin van de relatie probeert ze al mijn leven in de wurmen en nu ben ik gewoon duidelijk geweest..

20. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Eerlijk meis als ik je verhaal zo lees krijg ik een nare bijsmaak hiervan.
    Een man die zo reageert klopt niet! Dat voel ik gewoon en echt vind het zo knap dat je hem blind vertrouwd!
    Ik ken jou man natuurlijk niet maar ik zou dit niet vertrouwen en zal het op de bodem uitzoeken......en jij bepaald niet met wie die omgaat dat begrijp ik maar als hij ziet dat je er niet goed bij voelt kan hij best rekening met je houden hoor!

Sterkte meis

Deel Deze Pagina