Ja vind ik ook. Heeft niks met elkaar niet vertrouwen te maken. Is ook heel gezond een beetje jaloezie.
Joh zolang dat beetje territoriaal gedrag je relatie niet schaadt, dan is er toch niks aan het handje?
Het gaat beter, hij beseft goed dat hij te ver is gegaan. Ik kreeg gisteren trouwens nog een briefje van de post dat het betreffende kaartje ook nog eens ongefrankeerd was. Of ik effe wilde betalen. Ja doeiii hihi.
ik dacht nog tijdens het lezen, dat ze hem misschien "te kakken" heeft gezet met jouw reactie bij hun op het werk dat hij daarom zo boos reageerde. anders zou ik me niet kunnen voorstellen dat hij zo reageerde, ik ben blij dat hij is bijgetrokken. voor je eigen rust is het goed dat je haar hebt geblocked, maar het had ook meer duidelijk kunnen maken. mocht ze meerdere/dubieuze bedoelingen hebben zou ze het niet los kunnen laten, en misschien toch nog contact zoeken. heeft je man ook aangegeven hoe dat gesprek eigelijk met haar is gegaan dan? uiteindelijk geef je aan dat je je man vertrouwd, dus is het ook beter om je lekker bezig te houden met jezelf, en de kleine..
Nee hij heeft me niet verteld hoe dat gegaan is en ik laat het nu oo rusten. Ik hoop voor haar dat ze de boodschap begrepen heeft en hoop eigenlijk nog harder dat ze zich nu terug trekt..