Mijn dochter is nu 13 maanden en mn man heeft het rustig met zijn werk dus veel vrije tijd thuis. Wat doen jullie zoal met je kinderen in de vakantie? Hij ligt altijd maar op de bank als hij thuis is en als ik zeg zullen we wat leuks gaan doen is het: verzin maar wat. Zo ook voor morgenmiddag. Dus wat is leuk om te doen met een meisje van 13 maanden en liefst voor zo min mogelijk geld natuurlijk.
Speeltuintje bestaat hier uit een picknicktafel, schommel alleen zn plankje en duikelstangen. Geen geschikt iets voor een kleintje helaas Kinderboerderij hebben we niet maar eindje rijden is niet zn probleem denk ik.
Daar ben ik niet zo bekend, hihi. Maar google eens, zullen vast genoeg leuke uitjes in de buurt zijn. Of een stukje fietsen?
Zwemmen (buitenzwembad met grasveld, en dan lekker picknicken) Wandelen Speeltuintje met zandbak Kinderboerderij Fietsen Dierentuin Strand
Monkeytown. Nog nooit van gehoord maar kom ik net tegen. indoor speel en bowling en steengrillen enzo. Is dat niet meer voor oudere kinderen? 1-17 jaar staat er.
Boswandeling, eendjes voeren, spelen in het zwembadje, op visite bij familie, spelen met andere kindjes, bij een strandje zitten.
Laat je hem met de picknick mand voorop rijden in de auto, laat hem alle klaar zetten, en jij gaat fietsen met de kleine. Hahahaha,
Zelf ben ik een actief buiten mens dus sleep mijn kids van 12,5 maand en 4,5 jaar overal mee naar toe. We fietsen op mijn fiets langs het water en stoppen dan om op het strand te spelen (wonen aan het water aan de kust in zeeland), schelpjes zoeken, kleinste kruipt en moddert dan wat aan. Of ik zet de jongste in de wagen, de oudste op de fiets en we gaan het vakantie park hier vlak bij op. Daar heb je buiten overal speelgelegenheden en overal waar de oudste wat gaat doen haal ik de jongste eriut die doet op zijn manier mee. Zondag zijn we in blijdorp geweest, dat was geweldig. Zelf heb ik paarden bij mijn ouders staan dus zijn we daar vaak buiten in de weer. Ik zou het zoeken in leuke wandelingen waarbij je de kleine er regelmatig even uit haalt zodat ze kan spelen. Lekker fietsen vind ik zo knus de kleine voorop, alles benoemen en vertellen. Ergens een ijsje eten waar ze ook kunnen rondschuiven en dan naar huis. Bij kennissen of vrienden met kindjes in dezelfde leeftijd langs gaan. Mijn man is van de activiteiten binnenshuis als ik moet slapen na mijn nachtdienst. Die zet de oudste aan de puzzel, speelt spelletjes met hem en oefent met de jongste de vormenstoof of houten puzzels. Of oefend met hem met de babywalker. Zelf geniet k van kids lekker spelen in de tuin en dan smiddags de bbq aan. Hier vinden beiden kids dat geweldig... Edit: swinters gaan wij hier het vakantiepark op waar ze een binnenspeeltuin hebben zodat ze daar kunnen hobbelen of het zwembad in.
Strand, vindt mijn jongste erg leuk, speeltuintje, gewoon in een weiland zitten, fietsen, wandelen, ballorig, monkeytown maar dat lijkt me nu wel warm, zwembad, genoeg te verzinnen
www.depaay.nl www.monkeytown.nl dit gevonden op uitmetkinderen. Twijfel alleen zo of het wat is voor haar leeftijd. Ze loopt nog niet. Ga mn man maar eens hartig aanspreken vanavond denk ik. Wij komen echt nooit verder dan naar familie gaan. Zijn wel druk met werk normaal gesproken maar dan nog!
Caribabad De kinderboerderij in Culemborg is heel erg leuk Blijdorp in Rotterdam of Ouwehands in Rhenen