nieuwe baan zoeken maar wat???

Discussie in 'De lounge' gestart door claudianoa, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    ik wil zo graag een andere baan.
    ik zit al 11 jaar in de kinderopvang en lichamelijk is het voor mij niet meer te doen en ik wil mijn werk graag aan kunnen passen aan mijn gezin voor zover dat kan. maar ik heb alleen een spw diploma.
    wie heeft er een idee voor een leuke baan of enig idee waar ik kan zoeken. ik heb al gekeken op de vacaturesites maar over het algemeen vragen ze mensen met ervaring.

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Kan je niet helpen, ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken en ze vragen of een diploma (heb alleen havo) of veel ervaring en dan moet je ook nog jong zijn tegenwoordig (staat overigens niet in de vacatures). Het feit dat je parttime wilt werken maakt het er ook niet makkelijker op. Ik zit te denken om de opleiding tot kraamverzorgende te doen, maar dat is 9 maanden fulltime aan de bak: werken en leren tegelijk. Weet niet of ik dat met mijn gezinnetje ga trekken, maar ja, wat dan? dus ik weet wel hoe je je voelt haha.

Wil je wel weer in deze richting iets gaan doen of een hele andere kant gaan ontdekken? Veel succes in ieder geval!!!

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wellicht is klassen- of onderwijsassistente in het basisonderwijs iets voor jouw. Vroeger kon dat met SPW4, soms heb je nu een bepaalde uitstroom nodig, maar ik denk dat als je een goede motivatie schrijft, dat dit zwaarder weegt.

Je hebt dan vaak kans op een parttime baan en hebt alle schoolvakantie's, echt super fijn met kleine kids!

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Helaas kan ik je ook niet helpen, zit in hetzelfde schuitje..
    6,5 jaar nu in de kinderopvang en wil heel graag wat anders, maar wat?

Deel Deze Pagina