Hoi Ik heb hier voor 1 a 2 dagen terug ook al een topic geopend met de vraag of anderen zich kunnen herkennen in mijn klachten. Gisteren heb ik een test gedaan van sensitest die 6 dagen voor NOD kan testen. En die was negatief. Vanochtend heb ik getest met ochtend urine en de test gaf dit aan wel na 25 minuten pas: Het is nu 1.5 week geleden en ben nu 4 dagen overtijd. Over een paar dagen of na het weekend ( als ik toch niet ongi ben geworden ) test ik nog 1x.
Is na afleestijd dus mag je niet meer aflezen dan. En geloof dat deze vaker vals positief buiten afleestijd gaven. Zou een ander merk doen
Hmm, ik heb er nog 1 van dus die ga ik wel gebruiken. Ik hoor goede verhalen over de kruidvat 2v5, zal ik die eens gaan halen.
Goede verhalen hoor ik niet over de kruitvat.... Ik zou een Predictor kopen, die zijn momenteel super goed of een cb. Buiten afsleestijd mag het niet meer idd, maar ik hoop met je mee dat de andere testen binnen de tijd je ook roze te gemoed schijnen
Oh, oh lastig zeg ! Het maakt me echt niet uit hoeveel ik er ga proberen, ook niet van verschillende merken Misschien ben ik ook wel ietsie pietsie te vroeg met testen en is het beter om nog even 5 dagen te wachten. Maar, ik ga toch die van de kruidvat halen en dan ook van predictor of cb. Heb trouwen de eerste test weggegooid, echt stom. Die was trouwens na 5 uur lang nog wel steeds mega wit. ( en bij de 2e dus niet ) Zolang er nog geen ongi komt, test ik fijn door.
Deze was van vanmorgen ( eerste ochtend urine ) Maar, ik ga nu over 2 dagen weer testen. Haal ook even andere merken. 4 daagjes overtijd nu. Wel continu gevoel van ongesteld worden, maar toch ook weer net een beetje anders af en toe. Dus, geen idee wat er daar beneden allemaal afspeeld nu
Voor vier dagen over tijd klopt dit niet ( plus na 25 minuten pas) Even een goede test doen ( clear Blue of predictor) en binnen de tijd aflezen. Ik gok trouwens dat je wellicht wel zwanger bent maar nog voor je nod zit
Hoe zeker ben je dat je 4 dagen overtijd bent? Als je het streepje al mocht aflezen zou ik eerder 4 dagen voor nod verwachten. Maar op zich is het wel een roze streep zo te zien. Als je zwanger bent zou je ook met andere testen positief (binnen afleestijd) moeten testen hoor!
De app vertelt mij dat ik 4 dagen overtijd ben, dat ik dus al 4 dagen ongesteld had moeten zijn. Maar, heb ondertussen zelf ook al uitgevogeld dat mijn cyclus op een hobbel is en ik eigenlijk volgende week ongesteld moet worden. Dus, het is maar afwachten ! Gisteren trouwens ook getest met sensitest en die was na 5 uur nog helemaal wit ( met 1 streep ) . En deze gaf dus 2 streepjes aan. Dat zegt mij wel wat, vind ik
Die stomme apps.. Goed ben er 1 van de oude stempel Als je vd week ongesteld moet worden ziet het er een stuk rooskleuriger uit. Ik duim mee voor een mooi streepje binnen afleestijd!
Een app zegt natuurlijk niks, die baseren deze uitkomst op gegevens en gemiddelden , en als er iets niet gemiddeld is, dan is het je lijf. Helaas zegt een positieve ogende test na 25 minuten echt niets, er is een reden waarom Je ze na zoveel minuten niet meer moet aflezen omdat ze dan een vals positieve uitslag kunnen geven.
Ik heb nu al 4 dagen lang ongesteldheidsgevoel, honger en moe. Ben heel benieuwd of mijn ongesteldheid uitblijft en dan over een paar dagen toch sneller het streepje te zien krijg !
Ben het deels met je eens dat het een vals positief kan zijn. Aangezien de vorige na 5 uur nog steeds helemaal wit was en deze na 25 minuten toch een streepje gaf, heb ik ergens wel hoop.
Wat bedoel je met ‘het is nu 1.5 week geleden’? Ik zie het roze streepje, lijkt mij positief, zeker als de test gister negatief was. Maar kwam het streepje pas na 25 min? En daarvoor was ie omowit? Een app die zegt dat je nu 4 dagen overtijd bent zegt natuurlijk totaal niks, maar daar was je zelf al achter. Hopelijk snel duidelijkheid. Ik zou je adviseren om een predictor te doen en deze gewoon volgens de gebruiksaanwijzing te doen.
1.5 week geleden dat ik seks gehad heb, dat was de 27ste oktober. ( dus het is nog een vrij vroege test ook ) Ik heb eerlijk gezegt niet eerder gekeken, maar wel binnen de 30 minuten heb ik het afgelezen. Dus vandaar, dat ik 25 minuten zeg, maar had ook eerder kunnen zijn. Test van gister bleef omowit op de controle streep na, zelfs na 5 uur was hij nog wit ( toen heb ik hem helaas weggegooid, dom dom ) Deze test op de foto, kwam er dus wel een streepje. Heb nog 1 sensitest liggen en die gebruik ik over een paar dagen, daarnaast koop ik die van de kruidvat nog om te testen en koop zeker ook nog een predictor of cb. Altijd lastig, meningen blijven verdeeld, ook wat de testen betreft.
Als je niet eerder dan 25 minuten gekeken hebt, zou deze dus ook al eerder een streepje gehad kunnen hebben. Ik vind m vrij donker en roze, lijkt mij te donker voor een valse maar ik heb geen ervaring met deze testen. Als het 1.5 week geleden is dat je sex had, ben je inderdaad nog erg vroeg met testen maar het kan zeker wel!
Het is super moeilijk om geen test te pakken en alweer te gaan testen haha. Maar, nu op zijn vroegst wil ik in het weekend gaan testen, aangezien het dan 14 dagen geleden is, dus dan moet hij toch beter zichtbaar zijn als het echt een positieve test is ! Deze test is trouwens al te gebruiken 6 dagen voor NOD, dus zou zomaar goed kloppen.