Opdrooglijntje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door iel, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iel

iel Lid

26 jan 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wil nog even anoniem blijven. Sorry.

Wat denken jullie? Duidelijk geval van opdrooglijn of bestaat dat niet meer? Het is een enorm dun lijntje. Ik las dat een dunne lijn een opdrooglijn kan zijn...

Alvast bedankt.

DSC_0321.jpg

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Denk dat dit het bekende pennenstreepje is. Dat bekend over het algemeen niet dat de test positief is. Daarvoor moet het streepje net zo dik zijn als de controlestreep.

3. iel

iel Lid

26 jan 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 iel, 26 jan 2014
    Laatst bewerkt: 26 jan 2014
    Je bedoeld te zeggen dus dat het ook positief kan zijn? Of had je de niet op een verkeerde plek in je zin? :)Het beste dus nog een keer testen. Alvast bedankt.

4. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    met welke test heb je getest?

5. iel

iel Lid

26 jan 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was een test van de Etos.

6. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    die bleven bij mij altijd heel erg wit als ik niet zwanger was. Ik heb hoop voor je...duimen!

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik denk 95% positief. De kleurstof is gewoon onregelmatig opgedroogd, dat heeft die etos test wel vaker. Indrooglijntjes zijn vager en grijzer. Durf je al wel voorzichtig te feliciteren!!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk negatief voor nu.
    Voor positief moet de teststreep echt breder zijn;) zoals deze:

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Pennestreepjes zijn inderdaad vaak negatief. Ik zou deze test dan ook als negatief beschouwen en morgen even een nieuwe doen, desnoods even van een ander merk.

10. moontje1977

moontje1977 Actief lid

3 aug 2013
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    pennenstreep is negatief,ik heb ook zo een streep gehad maar was niet zwanger en de dokter zegt ook dat is negatief.
    de streep moet net zo dik zijn als de controle streep.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Een brede streep droogt vaak op als een pennenstreep op die etos testen. Ik heb er voor mn nod twee gedaan, die er precies zo uitzagen nadat ze waren opgedroogd. Ik zal ze morgenavond even opzoeken en een foto maken (ben nu niet thuis) om het te laten zien!
    Ik houd het bij een echte streep en geen indroger! :D

12. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Ik had die testen ook toen ik zwanger bleek te zijn van mijn zoontje.
    Die waren ook zo opgedroogd en hij is nu 5!!

Maar de meningen zijn verdeeld dus ik er nog een proberen van een ander merk

13. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik zeg positief!

14. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Bij mij was die etos test ook zo en ik was toch echt zwanger. Ik twijfelde ook heel erg want het streepje verscheen pas later. De action testen gaven mij een veel duidelijker resultaat. Heb je nog een nieuwe test gedaan vandaag??

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik vindt hem negatief sorry.
    Streepje oogt grijs en in negatief is het echt pennenstreep.
    Helaas heb ik ook van dit soort streepjes op de etos testen gehad en echt niet zwanger.

17. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden

Daar ben ik het niet mee eens.
    Ik heb zeker 10 testen gedaan van de etos deze zwangerschap en ik teste al 3 dagen voor nod positief ermee.
    Het was een hele lichte streep maar wel een brede streep.
    Ook toen ze opgedroogd waren bleven ze even breed.
    Ik heb 1 keer gehad dat er een pennenstreep kwam en toen was hij negatief en teveel urine gebruikt.

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Lov123: misschien lag het dan aan mijn testen of zijn de Etos testen veranderd sinds jij ze hebt gebruikt. Maar ik heb er 10 dagen geleden twee gedaan en die zijn allebei opgedroogd tot miezerige lijntjes, terwijl ze in het uur daarvoor wel breed waren en al mn andere testen gewoon positief waren. Ze zagen er echt nét zo uit als die van TS, ook heel vaag, terwijl mn roze verf testen toch al behoorlijk knalden.

Helaas kwam ik er vanmorgen achter dat manlief al mn testjes heeft weggegooid :(, omdat hij dacht dat ik er toch niets mee deed (waarom snappen mannen niet dat die dingen sentimentele waarde hebben...) dus ik kan er geen foto meer van maken.

19. iel

iel Lid

26 jan 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    #19 iel, 28 jan 2014
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
    Inmiddels nog een zelfde test uitgevoerd. Ditmaal een heel licht (echt heel licht) breed streepje te zien. Na 5 min wederom opgedroogd tot een dunne pennenstreep/opdrooglijn.

Ik heb in 2 jaar tijd al heel wat Etos testjes versleten en dit nog nooit meegemaakt.

We kunnen in ieder geval wel stellen dat een opdrooglijn/pennenstreep niet per definitie negatief is maar eerder vals en onbetrouwbaar...

Ik wacht nu 2 dagen en stap over op een andere test. Iemand wellicht nog een aanrader qua test?

Ter informatie, ik zit op wd 19 na punctie (ivf). Heb een waslijst aan symptomen. Laatste kleine Pregnyl injectie was op zondag 19 jan. Die is het lichaam dus al lang uit.

20. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik zou voor de testen gaan van kruidvat, die 2v5. Ik ben daar erg positief over en (waarschijnlijk) ver voor mijn nod positief mee getest!
    Mijn cyclus was in de war door miskraam, dus weet niet echt wanneer mijn nod was.

Ik hoop voor je dat het positief is! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina