Ik test nu al 3 morgens achter elkaar een heeel licht streepje met de k2v5 testen. Als ze opgedroogd zijn en ik ze onder elkaar leg lopen ze wel op. Maar binnen de afleestijd tijd niet! Wat moet ik hier nou van denken? Wat zijn jullie ervaringen met deze testen tegenwoordig? Ik heb ze voor het laatst 4 jaar geleden gebruikt en toen had ik deze ervaring niet!
De foto's na opdroogtijd zijn duidelijk. Vraag me meer af wat jullie ervaringen zijn met de afleestijd. Hebben jullie allemaal wel rond die t minuten een duidelijk 2de lijntje? Bij mij blijft het rond die 5 minuten een licht lijntje, maar na opdrogen zie je ze wel oplopen...
De indroogtijd van Kruidvat duurt langer ja. Heb ik zelf ook gehad en zie het resultaat aan mijn banner. Alweer ruim 14 weken zwanger hihi. Heb je een foto van de testen hoe ze nu zijn?
Deze van van 3 dagen ochtendurine opgedroogd. Test 2 en 3 zijn van gisterochtend, test 4 van gisteravond En de onderste van vandaag na een uurtje opdrogen.
Maak je geen zorgen ze lopen heel mooi op en ik vind dat ze de afleestijd naar minimaal 15 min moeten doen want dat heeft de test echt nodig gefeliciteerd met je zwangerschap
Er moet binnen 5 min een streepje staan, vervolgens kan de test donkerder opdrogen. Tuurstreepje die pas na afleestijd verschijnen zijn helaas niet altijd betrouwbaar. Als ik je foto's zo zie ben een hartstikke zwanger Heb eerst getest met sensitest, verschenen meteen licht. Toen ik een KV deed zag ik de eerste drie min niks, kreeg al een hartverlamming, maar er kwam een licht streepje die duidelijk te zien was na de afleestijd. Liep steeds verder op
Ik had bij mijn vorige zwangerschap was dat ook zo, en de andere zijn ook inmiddels opgedroogd en dus duidelijker geworden. Deze is mooi donkerder! Ik denk zwanger hoor
Dat geeft me weer moed meiden! Opgedroogd zijn ze idd duidelijk, maar zat echt met die opdroogtijd in m'n maag. Waarom zetten ze zoiets dan op de bijsluiter... Vind deze tijd al spannend genoeg
Dat was hier ook zo hoor meid, kruidvat is ongeveer na halfuur pas op kleur. Maar ze lopen mooi op, gefeliciteerd!
Nou ts kom maar snel mee kletsen bij ons mei groepje want jij bent gewoon zwanger hoor! gefeliciteerd
je bent hartstikke zwanger hoor maak je geen zorgen, de kruidvat heeft tegenwoordig wel een goede indroogtijd van ruim 30 minuten nodig je testen lopen duidelijk mooi op dus je bent gewoon lekker zwanger