Zoals de titel al zegt, als jij mee auditie mocht doen voor the Voice. .welk liedje zou je dan zingen?
Ik zou mezelf begeleiden op de piano en Un-thinkable (I'm ready) van Alicia Keys zingen denk ik of Come Over van Aaliyah.
Dat zeg je wel, maar dit is op dit moment mijn favo nummer Heerlijk meezingen in de auto! http://youtu.be/aoBELyv9cgk ♥️
Haus am See van Peter Fox of 9 Million bicyles van Katie Melua. Maar ik kan niet zingen, zing liever voor mijn kind dan voor de Voice.
Ben je zelf van plan om mee te gaan doen? Wat zijn jou sterke punten qua zang? Ben je sterker in hoog of sterker in laag zingen?
Dan zou ik "ik mis je" van Maaike Ouboter zingen. De tekst en het gevoel dat zij er in legt is voor mij zó herkenbaar.
Pia Douwes - Mijn leven is van mij Maaarrrrr, met daarbij de kanttekening dat ik zou willen dat ik zo mooi kon zingen; ik klink namelijk voor geen meter zo. I wish.
Moet je niet uit een bepaalde lijst nummers kiezen omdat ze anders de rechten niet hebben om te muziek (instrumentaal) te spelen of na te spelen? Maar om je zin af te maken: 'Als jij mee mocht doen aan the Voice...' 'Zou ik zeggen: beter van niet, ik kan niet zingen' Ik denk dat ik - als ik wel goed kon zingen - een nummer zou willen zingen dat niet in die 'lijst' staat, iets van het album 'Far' van Regina Spektor bijvoorbeeld, of een nummer van Frida Hyvönen.
Whaha ik vind m ook heerlijk. Maar wel lekker fout. Mijn 6-jarige vindt dat ik het mooist kan zingen van de hele wereld. Hij is de enige.