Opeens bruinverlies??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cis86, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cis86

Cis86 Lid

22 jul 2010
    7
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik snap even niks meer van mijn cyclus :( Ik ben bijna een jaar geleden gestopt met de pil en daarna vrij regelmatige cycli gehad met af en toe een uitschieter naar dag 35. Ik verlies altijd normaal rood bloedverlies en dit duurt dan ongeveer 5 a 6 dagen.
    Deze maand hebben mijn vriend en ik onbeschermde seks gehad, en we hopen dat het raak is! Nu verloor ik opeens op cyclusdag 25 (afgelopen zaterdag) 1 keer een beetje bruinverlies.. Dagen daarna echt heeeeel licht bruin wat meestal niet eens in mijn inlegkruisje zat, maar aan wc papier (sorry voor details) tot gister. Ook vanaf mijn vruchtbare periode veel steken, kramp, buikpijn gehad. Vanaf gister is dit ook een stuk minder. Afgezien van moe en duizeligheid heb ik verder ook nergens last van..
    Ik was vanmorgen enorm nieuwsgierig en heb een test gedaan, deze was negatief. Kan natuurlijk zijn dat ik weer een wat langere cyclus heb deze maand.
    Maar nu vraag ik me af wat dat bruinverlies nou was. Zou dat toch een menstruatie kunnen zijn geweest? Of een innesteling? Ik heb dat nog nooit gehad. Herkend iemand dit? Was je toen zwanger of kwam er toch een ongi aan?

Alvast bedankt voor reacties!

2. bizziebee

bizziebee Lid

13 mrt 2010
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik heb als ik zwanger ben (nu vierde zwangerschap) steeds precies hetzelfde. Denk altijd op de eerste dag: he, ik word toch ongesteld, maar dan blijkt het niet door te zetten. Ook test ik pas v.a. de dag van ongesteldheid (heeel licht) positief.

Het kans dus wel... Misschien nog een keertje testen?
    Succes!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dit ook bij beide zwschappen gehad maar was toen wel rond 6 weken zwanger...

Je kunt van een eisprong bruinverlies hebben, een innesteling ..ik denk een innesteling mischien?

Deel Deze Pagina