Hej dames Ik zit in de medische molen en krijg clomid 50mg en pregnyl 5000. Dit is nu mijn 5e ronde Deze ronde ging helemaal niet lekker, ik ben 5 x terug geweest naar het ziekenhuis, voor controle. Bij de 5e controle was er 1 ei van 18mm Ik heb 20 april mijn pregnyl gezet, en zou dan rond 21 of 22 mijn eisprong hebben gehad. Op 30 april had ik met afvegen rood bloed, de rest van de dag niks meer. 1 2 3 en 4 mei minimaal bruin en vandaag bijna niks meer. Test gedaan en die was negatief.... Ik heb mijn pregnyl pas op dag 20 gekregen.... Ik ben het even kwijt en snap er niks meer van Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Je eisprong komt ongeveer 36-40 uur na de Pregnyl. Als je op de 22e je eisprong hebt gehad, dan zou je nu op dag 13 na je eisprong zitten. Ik denk dat je deze keer iets langer geduld moet hebben, je menstruatie kan door de Pregnyl iets langer op zich laten wachten. Ik hoop natuurlijk voor je dat je nog positief gaat testen. Succes!