Maandag 31 weken zwanger en dan komt de bevalling toch opeens dichtbij het is zo gek! Ik ben er minder mee bezig omdat ik al 2 meiden heb rondrennen hier en eigenlijk hoeft mijn zwschap voor mij niet zo snel te gaan. Je zou denken dat het juist sneller zou moeten gaan, is ook ergens wel zo maar ik heb geen haast. Dus nu opeens denk ik maandag 31 weken en dan is het nog maar 5 weken tot die 36 weken bereikt zijn. Ja ik weet dat je tot 40 weken moet tellen en zelfs langer maar toch die 36 weken is toch die grens van....nu mag het. Pfffff het komt nu opeens dichtbij en het besef heb ik nu pas.
I know...!! Het is mijn eerste... al die tijd dacht ik 'we zien het wel ik ga me niet druk maken'.... Nu denk ik oh jee....... toch wel eng...
Vanaf 37 weken "mag" het... Maar erg herkenbaar ja. Hier ook al 2 kids rondlopen en daardoor zijn de weken omgevlogen! Heb wel veel bekkenpijn dus wat dat betreft mogen die laatste weken ook wel omvliegen. Wordt hier nu wel eens tijd om te gaan kijken naar een naam, haha. Ook nog wat dingen aanschaffen want wat dat betreft heb ik nog helemaal niets gedaan behalve genieten van het gewiebel in mijn buik
Hier ook nog niet hoor. Krijg nu wel beetje haast dus zit lekker te pushen. En nou heeft mn vriend ook nog eens zijn been gebroken en die kan niks nu!! Dus gaat mn zwager aan de slag. Hadden we nou maar eerder wat gedaan...
Ooooh spannend lov!! Terwijl ik hier nog zit te klagen dat het wat sneller mag, zit jij je alweer te beseffen dat het ineens snel gaat. Eens komen er weken dat ik er ook zo over denk.....
Toevallig besefte ik me dat vanavond het zou zomaar kunnen dat we over 5 weken nogmaals papa en mama worden... Omg het gaat veel te snel nu
Hier ook soms dat besef! Zo vreemd idee, kan me er ook zo niks bij voorstellen. Maar het kan me ook niet snel genoeg gaan, de zwangerschap gaat zo moeizaam, met zoveel pijn en andere nare dingen dat ik het moeilijk vind me voor te stellen hoe het straks is, ben veel te druk met overleven :'-(
Mimime dat is niet leuk meid als je zo zwanger bent wat heb je allemaal? Babyx hahaah ja toen kon het me ook niet snel genoeg gaan Paula zo gek als je dat opeens beseft he
ja erg he, hier kickt het besef ook afentoe in.. wat ik allemaal nog moet doen. Dan slaat de schrik me om het hart! Aan de andere kant bedenk ik me dan dat het ook nog best 10 weken kan duren en dat ik toch ook nog wat te doen moet hebben in mijn verlof
Ow ik herken dit zo goed, ik ben nu ook rond de 30 en ik beschouw idd. week 36 ook als het "vanaf"moment. Nog 3 weekjes werken en dan ga ik al met verlof
Haha. Herkenbaar hoor. Aan de ene kant wil ik zsm die kleine eruit hebben. Ben wel klaar met zwanger zijn. Maar het komt ineens ook wel heel erg dichtbij! Hier ook nog maar net alles klaar. En heb nog niet eens het ziekenhuiskoffertje klaarstaan (ben al 38 weken!). Maar dat ga ik vandaag doen. Het breekpunt voor mij was toch wel de kerstboom zetten gisteren. Grote broer zei ineens: He nu gaat de baby snel komen he! Want nu is het kerstmis. (hadden verteld dat de kleine rond kerst geboren zou worden).
haha fietwordtmama dat hoor ik hier ook de hele dag. Van de zomer leek het wel een goed idee om aan mijn zoontje te vertellen dat de baby "na de kerst" zou komen. Dus nu roept hij de hele dag door dat de baby al bijna komt Ik probeer een beetje te prioriteren, dat ik nu nog niet alles af heb, maar wel alvast de belangrijkste dingen. Maar ik vind steeds iets anders superbelangrijk en ik kan niet kiezen! Vermoeiend!
Hier dacht ik van te voren....dat word niks met de oudste die gaan iedere maand vragen wanneer hij nu komt. Maar nee dat valt hier zo erg mee.
Oh ja aan de ene kant vind ik het super snel gaan.. Anderzijds duren 11weken nog zo lang (even vanuit gaan dat het met 42 geboren wordt ) vooral als er weer klachten zijn..
Nog even meiden! En dan zitten jullie ook om 21.30 knikkebollend op bed je kind te voedend, hopend dat je vannacht wat meer slaap krijgt
Het besef komt hier ook steeds meer Zeker nu mn verlof in is gegaan en het nog maar 5,5 week is tot de uitgerekende datum! Dat klinkt toch ineens erg dichtbij! Toch merk ik dat ik me vanzelf steeds meer bezig ga houden met de bevalling en de tijd erna. Ben het zwanger zijn al een beetje zat en wil eigenlijk wel weer een normaal lijf hebben. Hoewel ik aan de andere kant maar moet genieten want nu zwanger heb ik een mooi figuur met een enorme buik waardoor de rest allemaal wat slanker lijkt Het is wel fijn dat we het babykamertje nu afhebben. Dat geeft echt rust, ben nu echt de laatste dingetje van de kraam/uitzetlijst aan het kopen. En moet de babykleertjes nog wassen. Maar mn zwangerschapsverlof is deze week ingegaan dus heb ook wat meer tijd om te rommelen in huis en te relaxen.