Voor vaderdag ben ik weer op zoek naar inspiratie. Mijn kleine meid (van bijna twee) mag natuurlijk wel weer iets maken voor vaderdag. Wat moeten we nu weer knutselen??? Een canvas hebben we al hangen met een prachtig kunstwerk. Ook houten fotolijstjes zijn al geverfd evenals een houten voeder"ding" voor de vogels. Pasfoto voor aan een sluetelhanger hadden we vorig jaar al. En de houten spiegels (van ikea, met een brede houten rand) willen we graag voor oma's verjaardag bewaren. Ook koekjes bakken en versieren met suikergoed hebben we al een keer gedaan en natuurlijk weg gegeven aan oma is een zelf beplakt rond doosje van Xenos. Dus voor jullie heb ik al wat inspiratie neergezet, maar nu wij nog! Help ons met een leuk idee!
- Een tegeltje beschilderen voor in de wc - Een (deel van een) servies beschilderen, of bijv. alleen een mok en een bordje, waarop/in je dan z'n ontbijtje op bed brengt . - Iets van zoutdeeg "kleien", afbakken en dan beschilderen. Edit: of een houten dienblad beschilderen, kan je 'm de hele dag lekkere dingetjes op serveren.
Een aantal kleine tekeingen en knutselbladen maken en die dan samen inbinden voor papa. (Tips boekbinden kun je vinden op Internet. Is heel simpel). Mooi kaft eromheen en klaar