Zat daar straks buikfotos te bekijken van anderen en zie op sommige dat mensen echt van die strepen over hen buik hebben. Ik ben nu dertig weken en nog geen last van. Nu vroeg ik me af of dat nog komt of dat ik hopelijk striae vrij blijf? -xx-
met 12 weken sond bij mij de eerste hihi en aan het einde was ik een lopende tom tom en het is nooit meer goedgekomen. ze werden wat lichter nu eindelij maar mogen nu weer mooi rood worden
Ik kreeg ze op de zijkant en aan de binnenkant van mijn benen (zitten er nog). Dat was volgens mij over de helft....weet het niet eens meer zeker. Je kan ze tot aan je bevalling nog krijgen begreep ik.....
het begon bij ongeveer 32 weken en toen ging het ook heel snel. ook ik had de hele wegenmap van de benelux op mijn buik staan en tja nee en ziet er nu nog steeds niet uit. heb het trouwens na de bevalling nog op mijn benen gekregen, voor de bevalling zat het alleen maar op mijn buik en de zijkant van mijn buik. baal er wel van maar tja je doet er gewoon echt niets aan, ik heb twee keer per dag lopen smeren. joyce
Oke nou in ieder geval bedankt voor de reacties. Dus ja het kan nog alle kanten uitgaan met me qua strepen. Maar ja doen het gelukkig ergens voor toch.
Ik heb nu al, haha, ja van vorige zwangerschap, dus die is helemaal niet weggegaan hoor, maar wel veel minder dan paar jaar geleden. Dus ben benieuwd bij deze zwangerschap, is nog even afwachten
Hier begon het ook bij een week of 28/30 alleen aan de zijkant van mijn buik. Wordt wel steeds erger.
ik had ze heel licht in me zwangerschap, ze waren haast niet te zien, het werd pas erger toen ik was bevallen.
Je krijgt het of niet. Hangt voor het grootste gedeelte af of je erfelijk belanst bent. Mijn vk zegt: Ongeveer 10 a 15% is goede huidverzoring, de rest is dus echt erfelijkheid en hoe veel je aankomt helpt ook een beetje mee. Sommige krijgen het pas aan het eind maar meestal geeft de huid al eerder signalen af zoals trekkerigheid, jeuk en piepkleine streepjes eerder in de zwangerschap. Grtjs Bubbles
volgens mij begon het hier na de 30 weken... Op het eind ging het echt snel en ben bij 38 weken bevallen dus....had nog erger gekund :S