Hallo dames, Ik lees al een poosje mee en heb nu even een vraagje dus heb ik maar eventjes een acvount aangemaakt. Ik heb al ongeveer 8 maanden onbeschermd seks met mijn vriend met als doel zwanger te worden maar door omstandigheden heb ik me er nog niet veel mee bezig kunnen houden. Ik gebruik dus geen ovulatietesten of temperaturen. Ik zit nu in mijn 7de cyclus na de pil en merk dat ik toch wel onregelmatig ongesteld ben. Ze varieren tussen de 30 en 40 dagen. Momenteel zit ik op dag 27 en gister had ik opeens een plasje bloedverlies, helder rood. Het was zelfs doorgelekt in mn broek, maar het was gelukkig niet veel. Ik dacht dat mn menstruatie eerder kwam maar het is hierna gestopt. Ik weet dus totaal niet wanneer mijn eisprong is maar zou dit een eisprong bloeding kunnen zijn? Ik heb dit eigenlijk nog nooit eerder gehad en heb momenteel ook geen rekbaar slijm. Maar nu moet ik ook eerlijk zijn dat ik niet elke dag mn slijm controleer..
Begrijp ik dat je gister alleen bloed had ? vandaag niks ? dan zou het innestelingsbloeding kunnen zijn. Of als je vandaag ook rood had gewoon ongi zijn .
Ik had inderdaad alleen gister opeens een plasje helder rood bloed en direct daarna is het gestopt. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat een innesteling bruin bloed is, of heb ik dat verkeerd? Innesteling lijkt me zo vroeg omdat mn cyclus soms ook 40 dagen is, san zou ik volgens mij nu rond mn eisprong moeten zitten.
Scorpio99@ Bruinbloed is oud bloed , rozig zou dus innesteling kunnen zijn. Innesteling hoef je niet te krijgen hoor , bint je er niet op vast. Ieder lijf is anders , vrouwen lijf is een raar ding . Durf niet te zeggen of het vroeg of laat is meis . Ik temp en gebruik nooit een ovi test . Je ei kan dus ook vroeg zijn .
Ik herken het wel, maar bij mij is dat soms een teken van een naderende menstruatie. Heb namelijk ook weleens cyclussen gehad waar ik een dag of 3, voordat mn menstruatie zich echt aandient roze/rood verlies. Soms een stip, soms een veeg. Dan een pauze van een dag of 2-3 en dan breekt het helaas door. Zou voor nu in jouw geval wel denk ik een wel testje tegenaan gooien voor de zekerheid, want het kan net zo goed een innesteling zijn geweest zoals Marnat al zei.
Marnat, ja hihi ik weet het vrouwrn lichamen zijn heel raar! Mn lichaam doet ook elke keer iets anders dus ik weet ook echt niet wat ik moet verwachten. Ik denk dat ik het maar af ga wachten en mn langste cyclus aanhou, nog 2 weken dus. Wie weet breekt inderdaad over een paar dagen mn menstruatie door en heb ik eens een korte cyclus Als het een innesteling was heeft het nu toch ook nog geen nut om te testen omdat het gister was?
Scorpio99@ Testen helpt idd nu nog niks als het innesteling zou zijn. Hoe lastig ook rustig de nod afwachten . Gok dat je de 30 aan moet houden. En waarom ik denk dat je eerder ongi word of ..... Succes en als er wat is vraag gerust.
Bedankt ik probeer het inderdaad even af te wachten. Ik heb net even mn slijm bekeken en die is dik en wit. Is denk ik inderdaad toch niet de eisprong waar ik eerst aan dacht.
Slijm? dan zou je erg vruchtbaar kunnen zijn nu ? Slijm ken ik al heel lang niet meer hier . Nooit meer gehad. Het blijft allemaal een gok meis. En graag gedaan hoor .
Oeps sorry met slijm bedoel ik mijn afscheiding. Tijdens de vruchtbare periode moet die doorzichtig zijn maar mijne is nu dik en wit en niet rekbaar
Nog geen bloed te zien en om eerlijk te zijn ook niet geklust haha. Vriendlief en ik waren gister avond moe van het werken en daarna nog visite. Mocht het mn eisprong zijn is het voor deze cyclus denk ik een gemisde kans, maar dat maakt opzich niet uit dan gaan we gewoon verder want zolang zijn we nog niet bezig
Ik heb vannochtend een zwangerschapstest gedaan en die was natuurlijk negatief. Als het een innesteling was zou ik natuurlijk niet zo snel al kunnen testen Ik ben benieuwd welke van de 2 het is, een eisprong bloeding of een innesteling of gewoon een tussen tijdse bloeding zou ook kunnen
Scorpio99@ Jammer meis dat het negatief is , maar idd mis te vroeg. Dat is nou het vervelende er aan dat als je een lange cyclus hebt , niet zal weten wanneer je het beste kan testen of niet . Wie van de drie spelen leuk Hoop en duim voor innesteling en natuurlijk 9 maanden buikje
Oeps, te vroeg gepraat! Net opeens weer wat rood bloed verloren, nu zal het er denk ik wel aankomen.. Wel vreemd dat ik steken aan de zijkant van mn buik heb alsof ik een eisprong ga krijgen ofzo.. Vrouwen lichamen..
heb net hetzelfde gehad, eisprong op 3 januari, een beetje bruinverlies op 8 januari, echt niet veel. Moest toevallig naar de HA gaan, die zei dat dit zeer normaal is. Waarschijnlijk een follikel die een beetje beschadigd is door de eisprong. Helemaal niet erg... En ik die dacht dat het al mijn innestelingsbloeding was
Ja je lichaam kan je soms vreselijk voor de gek houden ik heb dit nog niet eerder gehad maargoed ik sta nergens meer van te kijken. Ik ben nu heeeeeel ongesteld haha
Hallo allemaal, Ik wilde even een vraag plaatsen. Mijn vriend en ik zijn aan het proberen om zwanger te worden van ons 3e kindje. Ik heb een cyclus van maar 26 dagen. Nu had ik vijf dagen geleden mijn eisprong en zou over 10 dagen ongesteld moeten worden. Mijn eisprong valt altijd vroeg. Nu had ik vanmorgen ineens wat bloedverlies. Niet echt helder, meer een beetje bruin. Zou dit innestelingsbloed kunnen zijn of wordt ik eens heel vroeg ongesteld. Ik had dit bij onze twee andere kindjes niet dus weet niet goed wat ik hier van moet denken. Jullie visie is dus welkom. Alvast Bedankt allemaal