Hi meiden, Ik heb even een vraag.. Gister was mijn nod (ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen), en die is zonder mentruatie voorbij gegaan. Vanochtend bij het opstaan verwachtte ik eigenlijk meteen ongesteld te zijn maar nog niks. Hetgene wat me nogal onzeker maakt is buikpijn.. Ik heb een hele vreemde buikpijn. Het lijkt niet op menstruatiekrampen, maar het is een soort trekkende pijn midden in mn buik wat soms uitstraald naar mn liezen. Wie herkent dit? En was dit dan positief of negatief? Dit is de 10e ronde na mn vroege miskraam, dus we hopen nu echt dat het raak is..
Hoi, Ik ken het gevoel van buikpijn en dat betekende bij mij een positieve test op mijn NOD, maar dat weet ik natuurlijk niet voor jou. Er zijn mensen die pas paar dagen later positieve test hadden, dus het kan nog. Zou even paar dagen afwachten. Succes
Thanks Loes83! Ik ben sowieso niet van het vroege testen, hihi. Bij mn miskraam testte ik met 3/4 dagen overtijd en bij mn dochtertje met 5/6 dagen overtijd. Dan heb je ook gelijk een knaltest als het zo is. Hoop dat de uitkomt bij mij ook een positieve test word!
@Lojesi: ook ik testte toen positief! (welliswaar 4 dagen voor NOD, maar de buikpijn vertrouwde ik niet) Succes!
Hoi lojesi, Ik hoop het voor je dat het raak is! Ik zelf ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben en ik had al paar weken een menstruatiachtig gevoel in mijn buik. Maar toch anders! Ook vaak steekjes in mijn liezen. Uiteindelijk vlak voordat ik positief testte voelde het wel echt alsof ik ongesteld moest worden, maar dat gebeurde niet. Hopelijk heb je hier wat aan.. Succes meid!