Hallo allemaal Ik heb een vraag: Ik ben gewoon aan de pil maar Ik ben anderhalve week geleden ongesteld geweest. Maar ik heb nu een ijzersmaak in me mond en ik ben s'ochtends misselijk maar meer van ik moet eten en dat heb ik nog nooit gehad ik ontbijt nooit!!! wel veel koffie maardat smaakt me nu ook niet meer!! Ook heb ik last van maagzuur de hele dag door dus dan heb ik geen zin in eten! En sinds vandaag heb ik ook steken boven me rechterlies!! ( de rest van de sympthomen heb ik al een week) Ook heb ik tijdens mijn ongi last gehad van een blaasontsteking gehad. Het rare is ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad!!! Dus ik heb ook antibiotica gehad. En mijn vriend en ik doen neit aan condooms. Maar ik kan toch nog niet testen als ik nog niet ongesteld moet worden??? Dus help mij alsjeblieft !!!!!!! En wie weet wat tegen maagzuur want ik word er gek van!!!!
Eh ja, altijd lastig want je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. Hoeveel dagen voor je nod zit je?
Nee dan kun je echt nog niet testen of zwanger zijn. Dan heb je wrsch last van je eisprong?? Gebruik je ovulatietesten?
nee maar ik heb dit ook nog nooit gehad. kan je er zo ineens last van krijgen dan? want ik word helemaal gek van die vieze smaak in me mond ik drink me dood omdat ik telkens dorst heb en ik moet ook enorm vaak naar de wc ik zat gisteravond een film te kijken op tv en ik moest elke reclame naar de wc En dat heb ik anders nooit en ik ben naar de dokter geweest om nogmaals te checken of mijn blaasontsteking weg is of terug is gekomen maar die was weg