Migraine

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunshine92, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dames wil even van me afschrijven maar
    Ik word compleet gek van de migraine hebben meer dames hier last van gehad en wat hebben jullie er tegen gedaan? Ik ben er zowizo bekend mee maar dan 1x in de 2 maand het is rond week 7+4 begonnen en ik heb elke 3,4 dagen wel een aanval dat ik die dagen alleen maar zit die k*t hormonen, de rest van de dagen geniet ik wel maar de migraine dagen lukt Me dat echt niet!!! Ook wil ik gewoon geen pijnstillers nemen ivm eventueel schadelijk voor de beeb maar onderhand de vk toch maar gebeld
    Ik las juist overal dat migraine zou afnemen tijdens de zwangerschap ben ik nou zo apart geval dan?

2. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Bij mij begon het juist door de zwangerschap. Ik heb wekelijks aanvallen gehad vanaf 10 weken tot 36 weken. Het heeft ook volledig mijn vorige zwangerschap overschaduwd.
    Ik kreeg emasefene setpillen tegen het overgeven en mocht 6x 500mg paracetamol slikken op een dag. Verder was er toen helaas nog geen medicatie die veilig bevonden was om te slikken tijdens de zwangerschap.

Ik hoop voor jou dat de migraine gaat afnemen en je er gewoon met een week of 12 vanaf bent en je wel kan genieten van je zwangerschap!

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bah balen dat jij al die weken zo last heb gehad en na de bevalling? ik kan er al wel op uit gaan dat na de bevalling hier plat liggen word bij mij is het echt met hormonale veranderingen raak keer op Keer weer
    Vk belde net terug dat ik 3x 2 paracetamol 500 mg mag hebben
    Hoop dat het wat gaat helpen maar ben er bang voor voor me zwangerschap mocht ik ook wel eens naproxen slikken als het echt niet meer ging maar zelfs dat hielp niet

4. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Ik herken me in je verhaal sunshine.. Bij mij begon het met 8 weken en 1 dag en heb het sindsdien 3x gehad. Echt heel irritant want het overvalt me steeds. Gister was ik in de supermarkt, valt mijn zicht in 1 minuut helemaal weg. Daarna komt de hoofdpijnfase, waar ik nu nog last van heb. Ik heb een afspraak met de HA gemaakt voor vandaag, ben benieuwd. De VK zei dat het door toename van hormonen kan komen: sommigen hebben geluk en minder last, anderen juist meer. Voor de foetus kan het geen kwaad en dat was voor mij al een hele geruststelling. Veel sterkte, hoop dat verder alles goed gaat met de zwangerschap?

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Verschrikkelijk he! Ik had maandag avond en dinsdag nacht weer gister wakker geworden alles draaide over gegeven vk gebeld of ik niet iets anders mocht dan paracetamol moest langs komen bleek m'n bloeddruk te laag maar nog goed voor de baby dus rust rust en nog meer rust

Deel Deze Pagina