Hoi dames, Herkent iemand dit? Ik zit nu op dag 62 van mijn cyclus. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en het maakt me enorm onzeker. Hoe kan dit opeens? Ik heb op 19 juli wel een duidelijke positieve ovulatietest gehad, maar hoe betrouwbaar is dit? Ik moet a.s vrijdag naar de huisarts, maar wat kan ik hier verwachten? We zijn juist net bezig voor een eerste kindje..
Lastig om iets over te zeggen. Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus gehad. Toen meestal om de 6 a 7 weken ongesteld. Wel in de eerste poging zwanger geworden. Nu voor een tweede bezig. Mijn laatste cyclus had een 'pauze' van 9 weken lang...! Ik heb 18 juli een positieve LH piek gevonden. Ik verwacht de NOD daarom op 3 augustus (16 dagen na LH piej). Echter geen idee wat ik kan verwachten. Ook twijfel of die ovulatietest iets is waar je op kan bouwen momenteel. Ik laat het weten al denk ik dat elk lichaam anders is. Dat maakt het altijd zo lastig dus ik snap je twijfel. Succes vrijdag!
Recent gestopt met ac? Toen mijn cyclus een x 63 dagen was wilde de huisarts alles uitsluiten. Kreeg toen bloedonderzoek, uitstrijkje, inwendig onderzoek en doorgestuurd voor een echo (daaruit bleek pcos)