Ik ben in juli vorig jaar gestopt met anticonceptie. Daarna eigenlijk tot oktober constant een cyclus van precies 5 weken gehad, daarna is het zo'n keer of 2/3 precies 6 weken geweest, en nu zit ik inmiddels al bijna op 10 weken! Vind het wel erg lang duren. Vorige week ben ik naar de ha geweest om toch een bloedtest te doen of ik misschien niet zwanger zou zijn, maar helaas negatief. Ze gaf ook aan dat je weleens een cyclus over kon slaan. Hoe lang zouden jullie nog wachten om nog een keer naar de huisarts te gaan? En wie heeft dit ook weleens gehad?
Ik had normaal een cyclus van tssen de 40 de 50 dagen. Toen ik na 80 dagen nog niet ongesteld werd heb ik dat aangegeven bij de HA. Ze wou nog even wachten, dus daarna niet meer gebeld omdat ik me zo'n zeikert voelde. Uiteindelijk heeft de cyclus 126 dagen geduurd, die daarop 81.
Ik gebruik geen ovulatietesten, dus heb er niet echt zicht op, maar dat zou inderdaad kunnen dat mijn ei later is. Vind het alleen zo'n dure bezigheid om bijvoorbeeld 40 dagen ovulatietesten te doen
Oh maar er zijn hele goedkope testen te vinden hoor! En ook goede. Temperatuur je? Je ziet je ei welliswaar pas later, maar het kan wel meer zekerheid geven (maar ook weer onzekerheid).
Ik temperatuur nog niet, maar zit er inderdaad wel aan te denken. Verder nog ervaringen van mensen die dit ook opeens hebben gehad?
Jaaaa! Herkenbaar! Ik ben in februari 2013 gestopt met de pil en vanaf mei zijn we serieus bezig zegmaar (nu zit ik in ronde 9). Ik heb een cyclus van 32/33 dagen, maar in juni opeens 59 dagen (frustrerend, paar negatieve testen, uiteindelijk op dag 45 weer een eisprong gevoeld en ja hoor, 2 weken later netjes ongesteld). Daarna weer een aantal maanden heel netjes volgens schema. Nu ben ik vijf dagen 'over tijd' en afgelopen dinsdag een negatieve test gehad. Ben zo bang voor weer een lange cyclus! Ik wilde dat ik een vet positief verhaal voor je had met een dikke bemoediging voor je maarja helaas ik zit nu nog in t zelfde schuitje!
Hoi nikki, ik zei gisteren nog dat ik geen goed verhaal voor je had, maar inmiddels wel! Ik heb vanmorgen getest en ja hoor... positief! Ik kan het nog steeds niet geloven maar ik ben zwanger. Weinig kwaaltjes, behalve wat zere borsten en al meer dan een week steekjes enkrampen in mijn buik. Ik heb 6 dagen na mijn nod positief getest.
Oh ik lees het net terug... sorry meis was iets te snel, maar jij bent al iets verder dan 6 dagen na nod... Heb je al nieuws?