Hallo, ik heb een vraagje: mijn zoontje ligt altijd ingebakerd in bed maar hij heeft vandaag zijn eerste inenting gehad. Mag hij gewoon ingebakerd worden? Hij slaapt anders namelijk niet.
Nee, mag absoluut niet! Na de inenting is de kans op koorts erg hoog en als ze dan ingebakerd liggen kunnen ze warmte stuwing krijgen en dat kan dodelijk zijn! Echter, mijn dochter sliep super na de inentingen zonder bakerdoek omdat ze er dus wat suf/ziekjes van werd. Succes dus ermee, lekker strak onder een lakentje stoppen wil ook nog wel helpen! Groet Snoozie
ok,dank je wel. Ik moet zeggen dat het vanmiddag goed gegaan is, hij sliep heerlijk ontspannen maar nu maait hij gelijk weer met zijn armpjes dus gelijk wakker. Het is niet anders, dan maar een onrustige nacht, haha. En als hij koortsvrij? Mag ik morgenmiddag wel weer inbakeren als het echt niet meer gaat? Groetjes Mariska
Ja, dat deed ik wel. Vaak was haar koorts inderdaad de volgende ochtend weer verdwenen, ook al was het dan niet precies 24 uur later. Gewoon even goed in de gaten houden dus. Veel succes vanacht, hoop dat jullie toch nog allemaal lekker zullen slapen! Groet Snoozie