Hallo allemaal. Ik ben altijd regelmatig ongesteld nooit een paar dagen vroeger. Nu heb ik opeens een beetje bloed verloren 4 dagen voor mn NOD. Ik las dat dit innestelings bloed kon zijn. Ik heb namelijk helemaal geen buikpijn en normaal voel ik het al een paar dagen van te voren. Wat denken jullie?? Mijn eisprong was rond 17 mei.
Dankje voor je antwoord. Ben net gaan kijken maar bloed nu niet echt meer. Ik kan niet wachten ga toch vanmiddag even testje kopen. Dit was al de 8e ronde namelijk en heb nooit eerder zulke verschijnselen gehad. Ook heb ik meer puistjes, soms wat misselijk, gevoelige tepels ook allemaal wat ik normaal niet heb! spannenddd
Ja ga ik zeker doen. Net een test gedaan maar die was negatief. Nou lees je natuurlijk zoveel dingen op internet over eerst wel negatief en daarna niet. Ook weet ik dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Toch heb ik deze x een ander gevoel erover. Ik droom ookal een paar dagen heel realistisch en elke keer over baby's. Mijn vriend droomde dat ik ging bevallen van een tweeling hahaha.. Ik vind het gewoon erg raar dat ik 4 dagen voor mijn NOD al bloedverlies had dit is heel ongebruikelijk voor mij. En ook geen buikpijn van te voren. Nu wel een klein beetje. Maarja afwachten he of het bloed doorzet of niet!!
Vandaag over drie dagen zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb heel lichtelijk bloedverlies. Vooral alleen met het afvegen.
Dan zou dit je innestelingsbloed kunnen zijn, ik zou even wachten een dagje na je nod en dan testen. Het zou zomaar kunnen!
Ja en ik had het sinds gister avond, dus 4 dagen voor me ongesteldheid. Elke maand is het weer spannend rond deze tijd
Pff het is zeker spannend... heb nu hele dag een raar gevoel in mn maag, licht misselijk het bloeden is nu ook gestopt. Ik had er een van de Hema maar ik las ook dat ze bij kruidvat 2 voor 5 hebben dan ga ik die morgen even halen. Wat zijn jullie ervaringen met symptonen voor de NOD? Ik voel me op de een of andere manier ook heel anders dan in de vorige 8 rondes
Hallo Het betrouwbaarste is ook om te testen op de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Dus je hebt te vroeg getest en het kan dan nog steeds zo zijn dat je wel zwanger bent. Succes!
Hihi t blijft gissen, wat het zou kunnen zijn. Ik heb dat nu zelf ook, bloedverlies al 5 dagen lang maar moet pas 4 juni ongesteld worden. Dus ga ik ook uit van een ovulatie bloeding. Zeker weten doe je pas als je getest hebt jij moet gelukkig nog maar heel even te wachten voor je kunt testen, ik moet nog meer dsn een week haha grrr. Spannende daagjes!! Ik zou niet weten wat je voelt, maar dit zijn wel zwangerschapskwaaltjes zo te horen. Even geduld meis!
Ik heb op 21 mei ook een steek gehad en daarna een beetje bloed met afvegen en afgelopen zondag de hele dag wat bruin verlies ook enkel met afvegen. Mijn nod is 29 mei dus ik ben benieuwd.
Hallo allemaal! Jaa het is zooo spannend want het voelt echt anders deze keer.. nu heb ik soms wat steekjes in mn buik maar ik heb geen bloedverlies meer mn afscheiding is heel waterig en best wel veel. Heb ook vlagen met rare lichte misselijkheid.. ik ben zoo benieuwd
@star87 jaa ook spannend he. Ik hoop het echt voor je! Soms is het zo vervelend omdat je lichaam je voor de gek kan houden helaas kan je niks anders doen dan afwachten spannenddd... @miepie84 wat leuk mijn nod is ook 29 mei.. wat denk jij van jezelf? Hoeveelste rondes zijn t voor jullie? Ik ben al 9 maanden bezig en 8 maanden gestopt met de pil..
We zijn al 2 jaar geleden gestopt en in2012 hb ik een mk gehad na vier weken, nu is het eigelijk ronde 3. Ik heb lang last gehad van ontpillen? Ik denk dat het raak is maar het voelt anders als de eerste keer
Pfoe ook echt spannend. We kunnen helaas alleen maar afwachten.. maarja ondertussen voel ik allemaal dingen waardoor ik denk dat ik zwanger ben. Mijn vriend vind dat ik me er niet mee bezig moet houden en gewoon afwachten. Vind ik heel moeilijk ik zoek altijd van alles op hahah..
Oja ik ook, mijn vriend denkt ook dat ik er te veel mee bezig ben maar ja wat wil je ik heb maar 1 wens en dat is een kindje