gatverdarrie keelpijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meides,

mijn man begon vorige week met een soort van griepje wat niet doorzette...

meestal heb ik dan ook nergens last van omdat ik extra vitamines slik bovenop mijn gewone eten en fruit e.d.

maar je raad het al.. het heeft mij ook getroffen, niks in huis en kan niet slapen :( heb al aardig wat paracetemol op en t helpt niet :(

wie weet er een goed middeltje van huis tuin en keuken middelen wat kan helpen? ( water met zout werkt bij mij niet)

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Mornings..ik had het laatst ook, niets in huis. Op het internet staat overal dat je een ui kan doorsnijden en dan beide stukken met de snijkant tegen je hals aan kunt leggen en deze fixeren met een sjaal of theedoek. Vandaag even Trachitol halen, daar zit een beetje verdoving voor je keel in. Gewoon bij kruidvat. Ijswater drinken verzacht ook.
    Beterschap!

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    wat ook goed helpt is hibitane! En thee met honing verzacht enorm, evenals dropjes zuigen. En ja trachitol is ook lekker verdovend. Wat je nog in het ergste geval kan doen is vragen om een combi pil van paracetamol en codeine, dat verzacht je keelpijn enorm. Maar dat moet wel via de huisarts en die geven dat natuurlijk niet zo maar...

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb ook paracetemol met codeine in huis idd, helpt niet :(
    Ben net op werk veranderd van afdeling
    dus kan me niet ziek melden:(

5. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Het gaat om het zuigreflex dat hoorde ik toen ik zwanger was dus een heel zout dropje zuigen moet ook aardig helpen.

6. Dana

Dana Niet meer actief

klopt, speekselaanmaak en vaak slikken, dan slik je de ontsteking "weg" dus gewoon lekker dropjes zuigen en veel thee drinken. beterschap!

Deel Deze Pagina