Bijna 8wk en constant kokhalzen zonder te spugen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door roos2005, 2 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos2005

roos2005 Lid

15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben bijna 8 weken zwanger en word sinds afgelopen weekend elke ochtend om 5u ontzettend misselijk wakker. Ik moet dan ineens echt rennen naar de wc maar vervolgens komt er maar niets en ik blijf de rest van de ochtend maar kokhalzen. Ik heb op 1x na echt nog niets eruit gegooid. Wie herkent dit? Ik vind het zo raar dat er maar niets uit komt, ook al doe ik soms echt m'n best om mezelf te verlossen van dat gevoel. Daarnaast heb ik het ook ijskoud, ben niet warm te krijgen haha

Groetjes!

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Dat heb ik ook gehad, ik geef zowieso moeilijk over..... pas toen ik de griep erbij kreeg kwam er wat uit. Als ik snachts misselijk word komt er ook niks uit. Heb ik iets gegeten dan soms wel. Dus alles kan

3. roos2005

roos2005 Lid

15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Uch echt vervelend. Misschien moet ik ook maar iets te eten bij m'n bed leggen. Ging het bij jou wel snel weer over of bleef je er weken last van houden?

4. Sammy3

Sammy3 Lid

7 jan 2016
    28
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook, alleen als ik net wakker ben, dan is mijn maag ook helemaal leeg. Ik vond het minder erg dan 'echt' overgeven (minder zuur, haha), maar soms dronk ik wel wat water zodat er toch iets uit kwam. Misschien helpt dat ook bij jou? Ik merkte verder ook dat als ik de hele dag zorg dat ik elke paar uur wat eet, ik er geen last van heb overdag. Ben nu net iets verder dan 12 weken en het begint iets af te nemen. Veel sterkte en geniet van je zwangerschap!

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik heb er nu nog steeds last van, maar niet meer de hele dag gelukkig. Bij dochter was het zo erg dat ik eindigde met infuus en sonde in het ziekenhuis.... maar dat gaat nu niet gebeuren;)

6. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Dat doe ik ook, water drinken dan is je keel niet zo ruw. Alleen hier is het dan wel dat ik daarna sneller/ gemakkelijk overgeef als ik wat moet eten en dat is niet handig met mijn handje medicijnen. Maar ik ga na het eten even half uur plat (als dochter meewerkt:D) zodat iig mijn pillen opgenomen kunnen worden.

Deel Deze Pagina