Mijn vriendin is nu bij me, en zij is aan het einde van ronde 6. Ze kan nu dus gaan testen!! alleen moet je dat echt met ochtend urine doen?? want ze is vanochtend al wezen plassen? dus nu weet ze niet of ze wel kan testen?
Op de verpakking staat dat het op elk moment van de dag kan... maar ochtend urine is sterker geconcentreerd (omdat je snachts niet drinkt en plast) dus de kans is misschien dan groter dat er meer HCG in zit.... Je kan het altijd proberen en anders morgenochtend nog een keertje doen! Succes! Groetjes Anne-Joy
Ochtendurine is idd het best. Maar is ze overtijd of is vandaag haar nod? Als ze een paar uur niet drinkt en plast, heb je ook al wel aardig geconcentreerde plas. Veel succes iig!! Spannend hoor, Groetjes Gwen
Heel erg bedankt!! ja vandaag is haar NOD en ze kan echt niet wachten tot morgen ochtend! dat mens vreet me zowat op hahah. we gaan nu even een test halen en dan laat ik weten wat het geworden is!! bedankt!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is zwanger!!!!!!!!!! joehoeeeeeeeeeeee echt ze word hier gek!! We hebben die test van kv 2 voor 5! Ik zelf heb nog niet getest omdat ik onregelmatig ongesteld word! maar ben wel aan het eind van ronde 1.. we hebben een test over, zal ik ook gewoon proberen??
Wat leuk, nou feliciteer je vriendin dan maar ff namens mij Of je zelf een test moet doen.. tja moeilijk, wanneer is jouw nod? Het is natuurlijk erg leuk als je nu ook posi test maar natuurlijk best een beetje jammer als hij nega is, hoewel het misschien dan nog niks zegt hoor. Je hebt iig je vriendin bij je. Succes, ik ga voor je duimen dat je ook een posi test krijgt, is het niet vandaag, dan later Liefs Gwen
wauw! gefeliciteerd! je kan inderdaad zelf testen maar wees dan niet te erg teleurgesteld als het niet zo is! s6 meid en ik hoop dat je lekker samen met je vriendin zwanger kan zijn!!
wat leuk !! feliciteer je vriendin maar van mij weet je wat je nod dag moet zijn?? snap wel dat het lastig is om te wachten ik hoop voor je dat je zwanger bent, laat je het even weten ?? Liefss
Hey damens, bedankt voor jullie felicitatie, ze was echt door het dolle heen!!! Ik heb ook getest maar het was negatief, maar het is niet erg, het was pas ronde 1. volgende keer gaan we er weer voor!