zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door juudjee, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudjee

juudjee Nieuw lid

24 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een aantal maanden geleden gestopt met anticonceptie, sindsdien heb ik een cyclus van 17, 20 en 22 dagen gehad. Voor ik met anticonceptie begon heb ik altijd een erg korte cyclus gehad (ong 20 dagen). Vandaag is dag 27 van mijn cyclus, nogsteeds geen teken van mijn mentruatie.
    Ik heb een aantal 'verdachte' klachten waarvan ik niet zeker ben of dit klachten zijn die in dit vroege stadium van een (eventuele) zwangerschap voorkomen.
    Ik ben sinds dit weekend vreselijk moe en voel me zwak, ik ben er prikkelbaar en soms uit het niets intens verdrietig. Mijn borsten zijn gezwollen en pijnlijk. Ook heb ik veel last van mijn onderrug en ben ik erg snel buiten adem. Ik heb aanvallen van benauwdheid (vreselijk heet, alles begint te draaien en ik zweet me kapot). 'S ochtends heb ik vrijwel nergens last van, in de namiddag word ik erg misselijk en.dit neemt toe in de loop van de avond (ook veel last van maagzuur). Ook mijn stoelgang is verre van normaal ( normaal gesproken 1x per dag naar wc nu 4 á 5)
    ik heb al een aantal tests gedaan, negatief. Nu is mijn vraag: passen mijn klachten bij een zwangerschap? Komt avondmisselijkheid ook voor? Of haal ik er nu dingen bij die er niets mee te maken hebben?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien is het ook een griepje?
    ik zou nog een week wachten, ziek zijn kan het namelijk ook uitstellen heb ik keer gemerkt.
    dan zou ik nog een testje doen als je nog niet ongesteld bent geworden :)

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Soms zie je dat het ontpillen met alle klachten pas na een paar maanden komt. Als je testen negatief zijn zou ik er rekening mee houden dat het nog ontpillen is.

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    2 weken voor mijn NOD had ik al een 'raar gevoel'...Mijn buik voelde anders aan, ik voelde mij gewoon 'anders'..Was echt raar te omschrijven... 1 week voor mijn NOD heb ik verschillende testen gedaan (wist niet juist meer wanneer ik ongesteld moest worden) heb ik verschillende keren een test gedaan waarvan altijd negatief... En toen op internet liggen uitrekenen wanneer mijn nod nu eigenlijk was...Bleek dat ik pas vanaf donderdag kon testen en ik heb toen op zondag, maandag, dinsdag getest gehad...Zodra ik wist dat ik mocht testen vanaf donderdag heb ik dat dan ook gedaan... ZWANGER!!!! :D

Deel Deze Pagina