Hallo dames, even een vraagje. Ik ben de laatste paar dagen extreem snel buiten adem, is dit een normaal verschijnsel in het (prille) begin van de zwangerschap? Geen idee nog of ik zwanger ben (zie banner), maar vroeg me gewoon af of een van jullie dit buiten adem zijn misschien heeft gehad nog voor dat je een positieve test in handen had?! Alvast bedankt
Volgens mij is ademloosheid meer voor als je met een dikke buik loopt, je baby drukt dan tegen je longen. heb nog niet eerder gehoord dat dit een vroeg symptoom kan zijn.
Ik had het bij de zwangerschap van mijn zoontje wel al heel vroeg in de zwangerschap! Misschien niet voor mijn NOD, maar binnen de kortste keren was ik buiten adem bij trappen lopen e.d. Dit heb ik mijn hele zwangerschap gehouden. Ik voelde met net een vrouwtje van 80! Ik denk dus dat het wel een symptoom kan zijn hoor! Maar het zegt natuurlijk niet alles... Succes!
Voor m'n NOD had ik hier ook last van, maar dan ging het gepaard met duizelingen. Ik hoop het voor je!
Heb helaas (LOL wie had ooit gedacht dat ik dat zou zeggen) geen last van duizelingen.. wel hoofdpijn af en toe. Hoe dan ook, duimen maar! Kan het nauwelijks meer vol houden, wil zo graag testen maar ik weet dat het weggegooid geld zou zijn als ik dat nu al zou doen; t is nog te vroeg. Heb verder last van pijnlijke tepels en ze staan ook meer "vooruit" zo lijkt het?! Jaja...
Echt spannend hoor.. Ik voel helemaal met je mee. En kan me voorstellen dat je liever wacht. Toen ik besloot te testen, was er ook al een hele tijd voorbij na m'n NOD. Ik denk dat ik heel erg onzeker was.. Ik heb nu pas last van pijnlijke tepels, die een beetje recht vooruitstaan. Kan niet meer op m'n buik liggen
Ook ik heb hier erg veel last van de laatste week, maar bij mij heeft het te maken met de pollen in de lucht (grassen). Kan het daarmee te maken hebben? Of heb je nooit last van hooikoorts achtige klachten?