Licht roze/bruin slijm en kramp, reden tot paniek?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sunshine86, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine86

Sunshine86 Niet meer actief

Gisteravond zag ik bij het afvegen op de wc opeens licht roze..ook had ik kramp rond mijn baarmoeder.
    Ik natuurlijk meteen overstuur en bang. Maar daarna was er niets meer te zien.
    Nu ging ik vanmiddag naar de wc, en zag ik heel licht bruin slijm op het wc papier, en een stipje roze.
    Ook kreeg ik weer krampen in mijn baarmoeder, alsof ik ongesteld ging worden.
    Na ongeveer 20 minuten zakte dit weer af en sindsdien niets meer gezien of gevoeld (behalve misselijkheid en darmkrampen).

Ik maak me vreselijk zorgen dat het mis zal gaan.. kan dit een aanleiding zijn tot een miskraam?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Anna85

Anna85 Lid

31 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou willen dat ik je verder kan helpen, maar zit nu in dezelfde onzekerheid. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen in deze onzekere tijd, het vreet aan je...

3. Sunshine86

Ooh vreselijk he?!
    Hoelang ben jij zwanger?

Jij ook sterkte en laten we hopen op een gezond kindje over 8 maanden...

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    He wat naar die onzekerheid sunshine.. Niemand hier kan je vertellen wat er nu gaat gebeuren.. Het kan alle kanten op.. Je zou contact op kunnen nemen met je verloskundige en kijken wat zij zegt..

Ik duim voor je dat het goed afloopt! Dikke knuffel :)

5. Anna85

Anna85 Lid

31 aug 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 of 6 weken zwanger. Ik ga morgen toch maar weer even de vk bellen, hier word ik helemaal gek van...

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Vervelend joh! Bij mij begon mijn miskraam met een beetje bruin slijm, maar dit zette zich wel echt de volgende ochtend meteen door in (veel) rood bloedverlies. Zolang dat bij jou niet het geval is mag je er van uit gaan dat het goed gaat. Eeen beetje menstruatieachtige kramp en een klein beetje bloedverlies hoort er bij. Maar de onzekerheid is echt niet leuk! Bel gewoon je VK even, daar zijn ze voor :)

7. lillo1983

lillo1983 Lid

18 aug 2014
    73
    0
    0
    Ik heb hetzelfde 6weken en 4 dagen zwanger. Nu heb ik helder rood bloedverlies. Nog geen stolsels maar me borsten doen geen zeer meer. Ik ben ook erg bang. Heb 3 maanden terug ook een miskraam gehad bij 5 weken. Ook ik krijg vanmiddag een echo. Spannend. Ik zal voor je duimen.

8. Sunshine86

Ooh wat akelig!!
    Gelukkig mag je vanmiddag al voor een echo, ik duim voor je dat alles goed is!
    Ik kon de vk gisteren niet bellen omdat ze gesloten waren.
    Dus ik ga straks bellen.
    Heb gelukkig geen roze of bruinverlies meer gehad, maar wel steeds redelijk heftige krampen in m'n baarmoeder, alsof ik ongesteld ga worden.
    Ik haat die onzekerheid!

9. lillo1983

lillo1983 Lid

18 aug 2014
    73
    0
    0
    Zo lang je geen helder rood bloed verlies heb zal ik me niet te druk maken. (Makkelijk gezegd dan gedaan) ik had bij 5 weken ook het gevoel ongesteld te worden. Mijn verloskundige vertelde mij dat het heel normaal is. Groeien, doorbloeden en kantelen van de baarmoeder kan de reden zijn. Kramp is normaal. Ik hoop dat je wat gerustgesteld bent. Succes en hou me op de hoogte. Zal ik vanmiddag ook laten weten hoe het bij de verloskundige is gegaan.

10. Sunshine86

Ja, dat zei mijn verloskundige vanmiddag ook.
    Dat het waarschijnlijk komt door het groeien van de baarmoeder.
    Volgende week woensdag heb ik de eerste echo.
    Heb er zin in, maar ben toch heel bang dat er opeens geen kloppend hartje te zien is.

Hoe was het bij jou?

11. lillo1983

lillo1983 Lid

18 aug 2014
    73
    0
    0
    Helaas is het bij mij niet goed gegaan.

Deel Deze Pagina