Opeens groene ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MSL12, 6 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Mijn baby van 4 maand krijgt pepti met johannesbroodpitmeel al een tijd krijgt zij dezelfde hoeveelheid voeding en nog niet begonnen met bijvoeding. Nu 3 a 4 dagen dat ze met name haar eerste fles en soms ook in de avond met heel veel kracht terug spuugt. Lijkt wel soms wel of dan al haar voeding er weer uit komt. Nu heeft ze sinds vanmorgen ook groene ontlasting terwijl het altijd gelig was. Ik ben net een paar dagen hier komen wonen dus moest Mr nog aanmelden bij nieuwe huisarts dat gedaan maar omdat de oude gegevens nog niet verwerkt zijn kan ik pas vanaf woensdag een afspraak maken! Echt belachelijk.. Oude huisarts is meer dan een uur hier vandaan. Wie weet combi van spugen en opeens groene poep of dat kwaad kan?

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ze moeten je helpen hoor. Zo terug bellen en zeggen het gaat om een baby. Desnoods betaal je zelf de rekening. Het klinkt niet normaal sowieso. Vooral omdat ze het nooit eerder gehad heeft

3. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Als het echt neon groen is zou ik idd gewoon naar de huisarts gaan hoor ! Desnoods hap ff bellen als ze je niet aan nemen?

Zat we toevallig wat meer tijd tussen de poepluiers deze keer? Als ontlasting langer in dr darmpjes zit kan het ook wat groeniger worden in plaats van mosterdgeel

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Groen en gele poep zijn allebei normaal. De ontlasting kan wat veranderen omdat je jbpm hebt toegevoegd, dus groen is niet zo vreemd.

Het projectiel braken (komt het er echt met een boogje uit?) Lijkt me minder ok. Spuug lijkt altijd veel dus ik zou zeggen maak eens een flesje pepti en gooi de helft op het aanrecht dan heb je een idee ;)

Houdt de baby wel voeding binnen verder? Smorgens zo'n honger dat het drinken te snel gaat? Ik probeer wat te verzinnen hè ;)

5. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Groen is niet heel vreemd.
    Hier regelmatig groen kan komen omdat het wat langer in de darmen zit of door de voeding.
    Als het neon groen is dan zou ik zeker contact met je huisarts opnemen!
    Met het spugen kan ik je geen raad geven.

6. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63

Johannesbroodpitmeel krijgt ze ook al sinds de pepti dus ook al lange tijd er is dus verder niks verandert.. Maandag naar inloopuur consultatiebureau en anders kon ik nog contact opnemen met de kinderarts waar bij ze loopt. Ik kijk het nog even aan

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Oooh sorry verkeerd begrepen dan

Gele poep is snel doorlopende poep en hoe groener hoe langer de poep in de buik heeft gezeten. Het varieert hier ook met periodes

MSL12 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina