Slaapzak troubles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cookies, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Mijn dreumes kan sinds kort ritsen openmaken. Nu deed ik sinds dien de slaapzakken achterstevoren aan, maar dit helpt dus ook niet meer ! :eek::eek:

Ik kom net boven omdat ze weigert een dutje te doen, heeft ze zichzelf er dus uit weten te wurmen ! Vraag me niet hoe, want ik ben hoogst verbaasd :roflmao::roflmao:

Nu leg ik haar ook altijd onder een deken, maar die eindigd steevast bij haar voeteneind. Een dekbed blijft ze niet onder liggen denk ik dus

Zijn hier nog meer moeders met ondernemende dreumesjes die de gouden tip hebben?

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    De slaapzak achterstevoren en binnenstebuiten aan doen en dan de rits naar binnen stoppen? Overigens slaapt ze hier ook net zo goed zonder slaapzak, maar ze ligt in het ziekenhuis dus daar is het een stukje warmer. Weet niet of ze er thuis ook voldoende aan zou hebben, dan is het misschien te koud, alleen een pyjama aan.
    Anders kan je misschien nog een peuterdekbedje overwegen, weet niet hoe oud ze is?

3. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Ik denk dat alleen pyjama een beetje koud is inderdaad. Ze is bijna 18 maanden, dus opzich kan een dekbed prima maar ik denk niet dat ze er onder blijft liggen. Dan ligt ze dus als nog alleen in pyjama

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja dekbed is natuurlijk wel zwaarder en wij hebben bij de oudste een poosje z'n 1 persoonsdekbed overdwars in z'n ledikant gebruikt, helemaal onder het matras door en een flinke strook over om in te stoppen.
    Maar wellicht zijn er nog andere, beter passende opties. :)

5. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik heb het hier al eens meer gezegd :
    Lusje naaien onderaan de rits, dan ringetje van een sleutel door het lipje van de rits en het lusje. Dat krijgt ze niet open.
    Resulteert waarschijnlijk wel in een driftbui, maar dat is na één keer ook over.

Deel Deze Pagina