Hallo, Hier in het dorp en ook in de stad al menig schoenwinkels bezocht, maar ik kan nergens zwarte schoentjes vinden! Ik heb voor de kerst een superstoer soort geruite broek (zwart-wit) gekocht, maar wil daar dolgraag zwarte schoentjes voor eronder! Het liefst nog voor maandag, want dan gaan we voor een fotoshoot met zijn kerstkleertjes! Wie o wie heeft voor mij de gouden tip waar ik kan gaan kijken voor zwarte schoentjes? Misschien heb ik wel een winkel over het hoofd gezien en anders een andere stad ervoor opzoeken als het hier niet ligt! Het hoeven trouwens geen hele nette schoenen te zijn, zolang het maar zwarte zijn! Vind alleen maar donkerblauw of bruin...! Alle tips zijn welkom!
nou toevallig op hm.com gekeken en tata geweldige zwarten schoentjes voor onder een pak. helemaal leuk voor kerst
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S hoop dat deze link werkt, anders naar kinderen-->baby---> accessoires
bij schoenenreus hadden ze tijdje terug wel leuke zwarte schoenen, maar geloof niet echt goede kwaliteit. Maar ja, als het alleen maar voor de kerst is, dan maakt dat toch niet zoveel uit.
die bij h&m zijn leuk ja zag ze toevallig vandaag maar ik was bij de schoenenreus.. en daar ahdden ze ook vanalles oa ook zwart