rust, reinheid en regelmaat hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Citroentje, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hoi,

Ik probeer na wat hectische weken waarin mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en 2 1/2 week geleden is overleden de rust weer terug te krijgen maar zit er mee te stoeien.

Tim wordt ergens tussen 6 en 8 uur wakker en krijgt dan zijn fles, daarna even speeltijd met mama, daarna in de box of in het wipstoeltje. Rond 11 uur wil hij meestal weer een fles, daarna weer even spelen en dan naar bed tot ong 13 uur. rond 14 uur weer een fles en weer even spelen met mama daarna weer in de box of wipstoeltje of wandelen in de kinderwagen. eigenlijk is het steeds na de fles even spelen met mama daarna alleen. 's avonds gaat hij nadat wij hebben gegeten in de box, bij ons op de bank of wat dan ook, rond 20 uur in bad en rond 21 uur zijn laatste fles. Toch blijft hij wat onrustig, hebben jullie nog tips op nog meer rust / regelmaat te krijgen
    (voor zover mogelijk dan want hij zal vast de spanning en het verdriet van miij voelen)

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Meid wat triest voor je. Ik weet helaas hoe het voelt. :( Nog gecondoleert.
    Als ik naar jouw schema kijkt, zit er toch genoeg rust en regelmaat in? En zoals jezelf al aangaf, hij voelt ook jouw verdriet. Ik zou gewoon lekker zo doorgaan. Volgens mij kan je niet meer doen.
    Hij slaapt 's nachts ook gewoon lekker door?

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nou ik vind het heel regelmatig hoor! :)
    ik ben zelf van mening dat je het ook niet moet overdrijven want als je dan eens ergens anders bent of de dag loopt anders dan je denkt,dan is je kleintje helemaal van slag. ik heb de eerste 2 maanden alles met regelmaat gedaan,maar nu is het gewoon relaxt wanneer het hem uitkomt.
    alleen op dezelfde tijden naar bed,in bad en eten ook.
    maar soms komt er weleens een luier tussendoor,of gaan we op visite en slaapt hij in een andere kamer en gaan we snachts weer naar huis.

heel veel sterkte toegewenst!

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Adine: 's nachts slaapt hij over het algemeen goed door.

mamamadelon: De regelmaat is er nu ook wel weer, het probleem is ook meer dat hij 5 weken lang erg onregelmatige dagen heeft gehad dus ik denk dat op dit moment strakke regelmaat wel goed is maar straks wil ik zeker weer wat 'losser' er mee omgaan.

Deel Deze Pagina