Hallo, Ik heb altijd een regematige cyclus van 31 dagen. ( dit is al zo sinds dat noelle 4 weken is ). Wij zijn nooit meer aan de pil gegaan en gebruiken de condoom. ( niets aan gemerkt dat ie kapot was ofzo, alleen heeft mijn vriend de keer voor mijn eisprong flink zitten kloten om em goed om te krijgen ) Maar nu ben ik dus al 3 dagen overtijd, en heb 2 kruidvattesten gebruikt en die zijn negatief ( gister en eergister ). Ben een beetje zenuwachtig geworden, want ik voel ook geen ongesteldheid aankomen. Ik moet nu sinds een week weer heel vaak plassen maar verder is er niks. Dus mijn vraag wie is er ondanks condoom zwanger geworden? of moet ik er van uit gaan dat het gewoon negatief is aangezien ik ook negatief getest heb? Bedankt ladies
ja dat kan dat er toch nog voorvocht of sperma er lang is gegaan mijn vriendin is ook zwanger geraakt met condoom
Pfff ik hoop t niet zeg! Financieel kan het allemaal wel, maar kwa huis niet! Ik woon 4 hoog zonder lift! 1 kindje naar boven is al klote.. laat staan 2.. Maar als het zo is dan is het zo
dr hoeft maar een ienie mini gaatje in hebben gezeten... Maar negatief is meestal negatief... Over een paar dagen weer testen?
Als hij negatief is dan zal dat wel niet zo zijn. Ik ben bijna 10 maanden geleden bevallen. En wij hebben nu ook condoom. Ben ook al een paar keer erg bang geweest. Maar word toch elke keer gewoon ongi. Soms gewoon wat later. Ik denk dat je het wel merkt als hij stuk is wanneer je hem af doet. En bij 3 dagen overtijd een negatieve test.. Denk ik dat je gewoon wat later bent. En als je er natuurlijk mee bezig bent dat je miss zwanger zou kunnen zijn, dan kan het ook wat langer duren voordat je menstruatie komt. En dan gaen dingen je opvallen en ze koppelen aan een eventuele zwangerschap. Zoals het plassen. Als je ongi was geworden dan was je dat waarschijnlijk niet opgevallen. Succes ermee. Groetjes