Goeiemorgen dames.. Voor mij is deze morgen niet zo goed.. Nu dag 12 na tp 11-cellige cryo, een negatieve test (kruidvat 2v5) en ik zie dat ik ongesteld ga worden.. En dit zelfs door de Progynova heen! Sinds gisteren beetje roze/bruine afscheiding, samen met de bollen. Zo begint dus altijd mijn menstruatie. Hoe kan dit nou? Ik gebruik al die tijd al 3x 2mg Progynova in combi met de Utrogestan. Ik heb steeds meer het gevoel of er in mijn lichaam iets niet goed gaat.. Na alle controles in 2012/13 bleek bij mij alles prima in orde te zijn. Toch heb ik steeds meer en meer het gevoel alsof mijn lichaam de embryo's gewoon helemaal niet accepteert, ofzo? Ik weet het niet meer.. Voel me zo leeg en machteloos.. :'-( Als ik woensdag de uitslag telefonisch krijg ga ik toch maar eens verder vragen.. Of is het nou simpelweg pech hebben? Fijne Pasen nog voor iedereen. Liefs..
Helaas hoort dit bij pech volgens mijn arts. Vroeger heb ik 3x ivf gehad waarbij het direct bij poging 1 raak was alle keren. Nu proberen we het weer, maar 1 verse tp en 4 cryo's verder ben ik helaas nog niet zwanger. Volgens mijn gyn is dit normaal en was het juist wonderbaarlijk dat ik hiervoor alle keren direct zwanger was. Ik probeer me er maar bij neer te leggen en netjes af te wachten..... hoe enorm moeilijk ik dit vind en hoe onlogisch dit ook klinkt in mijn hoofd.
Geef het niet op dames hier bij 3e (MA) en 7e terugplaatsing (nu) zwanger en je leest bij veel meiden dat het pas na vele terugplaatsingen slaagt. En het blijft een stukje geluk hebben. Hoop ook snel voor jou Mierelier!
Bedankt voor de reacties! We geven het ook echt niet op hoor niet zolang we nog behandelingen krijgen.. Ik ben niet zo heel goed met afwachten. De eerste week wel, die lijkt wel om te vliegen. Vanaf dag 9 na tp begint het te kriebelen en komt de drang om te gaan testen. Omdat je zoveel hoop hebt, doet het zoveel pijn als het mislukt is. (maar dat is voor elke vrouw hetzelfde hier denk ik) En ik denk altijd; elke stap die mislukt, is een stap dichterbij. We komen er wel.. Zeker weten doe je het nooit, maar we doen er alles aan.