hallo allemaal, ik heb al jaren een abbo bij hi voor mijn mobiel. helaas zijn die nu over gegaan op toestel lease en ik vind dat niet fijn. Dus zat ik erover te denken over te stappen naar t-mobile. Maar is het wat???
Ik ben erg positief over T-mobile. Ik vind juist hun klantenservice vergeleken met andere services heel goed. Je moet wel kijken hoe de dekking is waar je woont. Volgens mij kan dat nog weleens anders zijn bij verschillende providers
Ik heb ook al jaren t-mobile. Niet veel problemen. Kijk wel goed naar het dekkingsgebied, want daar zitten nogal wat gaten in. Als je net in zo'n gat woont of werkt, dan raad ik het af. T-Mobile is wel een van de duurdere providers, hoor. Voor de prijs hoef je het niet te doen. Betalen vind ik heel fijn. Kan automatisch of zelf doen (via telebankieren) en als je een keertje te laat bent, wordt het niet afgesloten, maar krijg je een herinnerings-smsje. Heel handig! Ik weet niet hoe het bij de andere providers is, maar op de website van T-mobile kun je ook factuurdetails zien, zonder extra kosten. Dus als je rekening ineens veel hoger is dan je verwachtte, kun je zien naar welk nummer je veel hebt gebeld, of welke servicenummers. Of op welke dag je vanuit het buitenland gebeld hebt.
Volgens mij is T-Mobile juist een van de goedkoopsten op dit moment hoor. Ik ben al een hele tijd aan het vergelijken nu, en kom telkens weer bij hun uit. Maar ik ben ook nu zo'n jaar klant, en heel tevreden. Heb er nooit problemen mee gehad.
hier al jaren klant en ben zeer tevreden, heb Hi gehad en vodafone. maar vind t-mobile toch het fijnst.
ik ben ook erg tevreden over t-mobile had er graag willen blijven maar de telefoon die ik wil is bij hi veel goedkoper bij t-mobile kan je hem krijgen vanaf 300 bel min en onbeperkt internetten + 70 euro bij betalen en bij hi is hij stuk goedkoper dusja maar t-mobile is wel goed
Maar dan moet je er wel om denken dat je als je abonnement afgelopen is je de telefoon alsnog moet kopen, of weer in moet leveren. Je huurt het toestel dan alleen.
Nooit problemen mee gehad, iedereen in mijn familie heeft een abbo bij t-mobile en hebben er geen problemen mee.
Heb zelf jarenlang T-Mobile gehad maar ben overgestapt naar Vodafone. Het bereik in zeeland is niet bijzonder goed en mijn internet was zo veel langzamer dan bij KPN/Vodafone... Ook in de buurt van bossen en water had ik veel problemen met bereik. Hier kun je kijken hoe de dekking volgens T-Mobile zou moeten zijn: Dekkingskaart, Netwerk en Bereik | T-Mobile Service Mocht je het zeker willen weten, koop dan een prepaidkaart. Dan weet je het zeker!
Ik zat vorig jaar nog bij Hi, maar was daar niet tevreden over. Overgestapt naar t-mobile en dit bevalt me veel beter.
ik zit al 12 jaar bij t-mobile voorheen eerst ben maar ben zo blij met hun ze zijn erg klantgericht ze zoeken bv een oplossing voor mij nooit een adere provider
ik zit ook al jaren bij hi, en mijn abbo loopt nu ook af. ik ga dus ook weg bij hi..nog niet perse om het leasecontract want de gsm liggen hier toch altijd maar in de kast maar meer dat ik alleen nog maar kan kiezen tussen 150 of 300 bel minuten..er tussen in kan niet meer en t mobile heeft onbeperkt internet voor 5 euro p.m want ook erg voordelig is....dus ik ga ook over..maar wacht tot de nieuwe galaxy s3 uitkomt
Hier ook een trouwe tmobile klant en vind hun klanten service erg fijn! Ook geen problemen met dekking zelfs bij mn schoonmoeder in t gehucht goede dekking.
ik woon in zuid holland dus dat moet niet zo'n probleem zijn met de dekking. Maar klinkt allemaal positief!
Ik wilde oversappen, had dat zelfs al gedaan maar er ging zoveeeeel fout. Echt niet normaal. Aan de telefoon heel vriendelijk en aardig maar ik kwam geen stap verdr en de ene fout na de andere werd gemaakt. Uiteindelijk 2 maanden klant geweest en abo afpgekocht (deels gecomenseerd door hun) omdat niks klopte en ik niet langer klant bij zo'n bedrijf wil zijn. Ik ga dus nooit meer naar tmobile en ik heb soortgelijke ervaringen gelezen.