ervaring t-mobile

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb al jaren een abbo bij hi voor mijn mobiel. helaas zijn die nu over gegaan op toestel lease en ik vind dat niet fijn. Dus zat ik erover te denken over te stappen naar t-mobile. Maar is het wat???

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben erg positief over T-mobile. Ik vind juist hun klantenservice vergeleken met andere services heel goed.

Je moet wel kijken hoe de dekking is waar je woont. Volgens mij kan dat nog weleens anders zijn bij verschillende providers

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb al jaren t-mobile en nog nooit problemen gehad ermee...

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb ook al jaaaaaaren t-mobile en ben erg tevreden.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb ook al jaren t-mobile. Niet veel problemen.

Kijk wel goed naar het dekkingsgebied, want daar zitten nogal wat gaten in. Als je net in zo'n gat woont of werkt, dan raad ik het af.

T-Mobile is wel een van de duurdere providers, hoor. Voor de prijs hoef je het niet te doen.

Betalen vind ik heel fijn. Kan automatisch of zelf doen (via telebankieren) en als je een keertje te laat bent, wordt het niet afgesloten, maar krijg je een herinnerings-smsje. Heel handig!

Ik weet niet hoe het bij de andere providers is, maar op de website van T-mobile kun je ook factuurdetails zien, zonder extra kosten. Dus als je rekening ineens veel hoger is dan je verwachtte, kun je zien naar welk nummer je veel hebt gebeld, of welke servicenummers. Of op welke dag je vanuit het buitenland gebeld hebt.

6. danip

danip Niet meer actief

Volgens mij is T-Mobile juist een van de goedkoopsten op dit moment hoor. Ik ben al een hele tijd aan het vergelijken nu, en kom telkens weer bij hun uit.

Maar ik ben ook nu zo'n jaar klant, en heel tevreden. Heb er nooit problemen mee gehad. :)

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    hier al jaren klant en ben zeer tevreden,
    heb Hi gehad en vodafone.
    maar vind t-mobile toch het fijnst.

8. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    ik ben ook erg tevreden over t-mobile had er graag willen blijven maar de telefoon die ik wil is bij hi veel goedkoper bij t-mobile kan je hem krijgen vanaf 300 bel min en onbeperkt internetten + 70 euro bij betalen en bij hi is hij stuk goedkoper dusja maar t-mobile is wel goed

9. danip

danip Niet meer actief

Maar dan moet je er wel om denken dat je als je abonnement afgelopen is je de telefoon alsnog moet kopen, of weer in moet leveren. Je huurt het toestel dan alleen.

10. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Wij hebben al jaren t-mobile en heb echt nooit problemen.

11. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Nooit problemen mee gehad, iedereen in mijn familie heeft een abbo bij t-mobile en hebben er geen problemen mee.

12. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Heb goede ervaringen met t-mobile, ook met de klantenservice.

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb zelf jarenlang T-Mobile gehad maar ben overgestapt naar Vodafone. Het bereik in zeeland is niet bijzonder goed en mijn internet was zo veel langzamer dan bij KPN/Vodafone... Ook in de buurt van bossen en water had ik veel problemen met bereik.
    Hier kun je kijken hoe de dekking volgens T-Mobile zou moeten zijn:
    Dekkingskaart, Netwerk en Bereik | T-Mobile Service

Mocht je het zeker willen weten, koop dan een prepaidkaart. Dan weet je het zeker!

14. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik zat vorig jaar nog bij Hi, maar was daar niet tevreden over. Overgestapt naar t-mobile en dit bevalt me veel beter.

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zit al 12 jaar bij t-mobile voorheen eerst ben
    maar ben zo blij met hun ze zijn erg klantgericht ze zoeken bv een oplossing
    voor mij nooit een adere provider;)

16. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hier ook een tevreden T-Mobile klant! Nog nooit problemen gehad en ook de klantenservice is prima :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zit ook al jaren bij hi, en mijn abbo loopt nu ook af.

ik ga dus ook weg bij hi..nog niet perse om het leasecontract want de gsm liggen hier toch altijd maar in de kast maar meer dat ik alleen nog maar kan kiezen tussen 150 of 300 bel minuten..er tussen in kan niet meer :(
    en t mobile heeft onbeperkt internet voor 5 euro p.m want ook erg voordelig is....dus ik ga ook over..maar wacht tot de nieuwe galaxy s3 uitkomt :)

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook een trouwe tmobile klant en vind hun klanten service erg fijn!

Ook geen problemen met dekking zelfs bij mn schoonmoeder in t gehucht goede dekking.

19. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik woon in zuid holland dus dat moet niet zo'n probleem zijn met de dekking. Maar klinkt allemaal positief!

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik wilde oversappen, had dat zelfs al gedaan maar er ging zoveeeeel fout. Echt niet normaal. Aan de telefoon heel vriendelijk en aardig maar ik kwam geen stap verdr en de ene fout na de andere werd gemaakt. Uiteindelijk 2 maanden klant geweest en abo afpgekocht (deels gecomenseerd door hun) omdat niks klopte en ik niet langer klant bij zo'n bedrijf wil zijn. Ik ga dus nooit meer naar tmobile en ik heb soortgelijke ervaringen gelezen.

Deel Deze Pagina