opeens heel veel loonbelasting ingehouden

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Je krijgt vaak een formulier erbij over de loonheffingskorting. Je moet daarop invullen dat je wel heffingskorting wilt toepassen. Tenzij je ergens anders werkt en daar meer verdient of je (dus je man) een uitkering heeft. Dan gaat de heffingskorting via die instantie.

Hij kan bij het uitzendbureau aangeven dat er met het invullen van dat formulier iets niet goed is gegaan en dat hij de heffingskorting bij zijn huidige werkgever wil toepassen

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Een loonbelastingverklaring is vormvrij. Dus het kan ook op een stukje pleepapier staan. Gewoon even met die vriend bespreken of anders naar het uitzendbureau en uitleg vragen. Ze zijn daar om te werken en dus ook het begeleiden van uitzendkrachten...

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Krijgt hij ook geen ploegen toeslag ???

Mijn man werkt in 5 ploegen en die krijgt 27% boven op zijn uurloon.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik vind 250 ook erg weinig namelijk.

Ik verdiende nog meer in de week met een bijbaantje bij de plaatselijke supermarkt toen ik 18 was.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja in de nachtdiensten krijgt ie normaal gesproken toeslag erbovenop , maar hij werkt deze week in de nacht en dan krijgt ie volgende week pas zijn loon en als die weer heel weinig krijgt, denk ik dat hij beter een andere baan kan zoeken. En dat hij die andere contract beter niet ondertekend. Want het was al weinig maar nu al helemaal.
    Met ploegentoeslag was het wel te doen.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#28 Sila24, 23 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2012
    Nou we hebben de papieren laten zien aan de accoutant! en volgens hem klopt er helemaal niks van de papieren van het uitzendburo! Als je zo weinig verdient dan hoef je niet zoveel belasting af te dragen volgens hem!!! hij gaat alles uitzoeken woensdag

Deel Deze Pagina