Hey ladies Mijn vriend n ik gaan voor een tweede! Eerste ronde. 30 juni voor laatst ongesteld. Zaterdag/zondag voelde ik steken, druk aan linker onder buik. Nu sinds een dag of twee menstruatieklachten. Last in de onderug, trekkend gevoel in liezen, onderbuik, benen. Uitgaande van mijn cyclus van voor zwangerschap van onze dochter, hb ik meestal cyclus 29 of 30 dgn, was toen ook direct regelmatig. We hebben de dagen voor de eisprong aantal keren geklust. Dames met ervaringen? Wat zou dit kunnen betekenen?
Kan je eisprong (of voorbereiding eisprong) geweest zijn. Heb op dit moment ook een cyclus van 29 dagen, eerste dag laatste menstruatie ook heel toevallig 30 juni. Volgens mijn berekeningen was mijn eisprong 17 juli. Maar het kan net zo goed een dag of twee eerder zijn geweest. Succes!
Voor symptomen is het in ieder geval nog veel te vroeg. Ik zit nu op 4dpo en heb de hele dag last van steekjes net als voor mijn eisprong. Maar ben toch zeker dat mijn eisprong geweest is door te tempen. Het enige wat ik weet is dat ons lichaam ons héél goed voor de gek kan houden! Ik hou me daar maar aan vast