vorige week was nog niets aan de hand maar zaterdag ochtend begon het opeens tranen met tuiten wezen kijken (schone broek , popje gegeven weer terug in bed ) een uur lang liggen bleren terwijl normaal niets aan de hand is ligt ze rustig tot 8 uur te wachten. smiddags weer tranen met tuiten .niet willen slapen enz . s avonds in haarslaap bleren popje gegeven en mevr was stil. wie heeft hier ervaring in zijn het kiesjes of zo die door gaan komen? wat kan ik het beste doen laten liggen of er uit halen(zelf doe je ook geen oog meer dicht . het is nu al 2 dagen bezig . please geeft me tips ?
Zit ze niet in haar 11-maanden sprong. Klinkt namelijk wel zo. En de 11 maanden sprong staat bekend als een heftige...
Mischien zijn het idd de kiesjes. Dan kan ze druk op haar oortjes krijgen. wat je dan kan doen is haar matrasje bij het hoofd eind iets omhoog doen. Mijn dochterjte die is nu 5 maanden maar die heeft er al last van haar oortjes i.v.m. haar tandjes die door komen. ben bij de ha geweest omdat ze echt zo huiltje had net of ze pijn had. maar het kwam voornamelijk door haar tandjes. Ik zelf zou ff na de ha gaan nog voor de feestdagen. straks heeft ze wat aan haar oortjes. ik zelf heb het niet zo op zetpillen. maar dat zou je ook kunnen doen.
De 11 maanden-sprong, daar lijkt het voor mij ook op. Van kiesjes hebben ze inderdaad veel pijn, maar dat hoef je dan niet alleen met slapen te merken. Probeer eens goed naar de kaakjes te kijken. Zo niet, de 11 maanden-sprong begint eerder dan 11 maanden, maar bereikt een hoogtepunt rond 11 maanden. Daarnaast is het zo dat niet alle kinderen het op exact hetzelfde tijdstip ervaren. Hier gingen de srongen daarvoor nog wel redelijk rustig voorbij, maar bij 11 maanden haden we precies hetzelfde als wat jij beschrijft. Probeer in te schatten of het helpt om steeds bij haar te gaan kijken. Hier (nu in 17 maanden-sprong) helpt het toch het beste om na 1x kijken te negeren, want meneer doet het er een beetje om. Of ze dat bij 11 maanden ook al doen, durf ik niet te zeggen. Veel sterkte en succes iig en het gaat over, al is dat een enorme dooddoener natuurlijk...