Hallo Ik heb misschien een rare vraag wij hebben 2 weken geleden onze eerste terugplaatsing gehad met icsi heb nu al ruim een week veel ongi buikpijn moet heel veel plassen pijnlijke borsten veel opvliegers etz etz nu heb ik stiekem gister een test gedaan die was negatief maar mag ook eigenlijk dinsdag pas testen ben ik te vroeg of ben ik gewoon niet zwanger? Groeten wendy
Meid wat spannend zeg. Maar je hebt hebt geduld nodig. Er zijn tegenwoordig testen waarmee je vroeg kan testen, maar ik zou wachten tot dinsdag. Laat je weten hoe het afloopt? Ilja
Hallo kwebbel Nou vanmorgen vroeg test gedaan deze was helaas negatief.. Morgen beld de arts en ik denk dat hij dan gaat vragen wanneer we een cryo terugplaatsing willen ik denk dat ik het gelijk maar doe in mijn eigen cyclus we zitten toch al in eeb zware tijd ik hoop alleen dat ik snel ongi wordt want wil het er nu uit hebben uit klinkt misschien heel gek maar dat had ik bij de miskraam vorig jaar ook het voelt dan weer wat rustiger allemaal.. Groetjes wendy
Potdikkie......had op een ander bericht gehoopt Wordt er geen bloed geprikt en hcg bepaalt? Sterkte meid. Ilja